Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tøyer. De gangene jeg har glemt det føler jeg at jeg har glemt noe, så det er blitt et must for meg. Det er godt å tøye, dessuten er det alright å se at jeg klarer å tøye liiitt mer for hver gang :thumbsup:

• 2 uker senere...
Skrevet

For meg er det viktig å være både sterk, bevegelig og i bra kondisjonsform, så jeg forsøker å få med både kondisjon, styrke og tøying i løpet av uka. Det er også en deilig å avslutte økta med litt tøying, som OhMickey sier.

• 2 år senere...
Gjest =xXx=
Skrevet

Tøyer alltid ut. Opplever at ryggen til en gammel mann blir mindre vond etter god uttøying.

Skrevet

Har driti langt i det. Enda ikke sett noe som tyder på at det faktisk har noen effekt. (mye broscience og "common knowledge" ute, men lite som tyder på at å strekke en muskel har noe mer enn en midlertidig virkning)

Kjører heller egne bevegelighetsøvelser og dynamisk oppvarming.

• 1 måned senere...
Skrevet

Syns det er fantastisk godt å tøye, gjør alltid det etter trening. Liker å tro det øker bevegelighet og smidighet, og så prøver jeg å kompensere for stram brystmuskulatur og litt muskulær skjevhet i bekken. Opplever at det hjelper også :-)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...