Gå til innhold

fresh eller vrak?


Lima82

Anbefalte innlegg

I lys av en annen tråd jeg akkurat leste ;

Når dere drar på trening, tenker dere da på hvordan dere ser ut?

er dere alltid nystelte/sminka, og freshe? Eller tenker dere at det kan så lett gå godt, en skal jo svette allikevel...:p

Må jo si at jeg personlig prøver å ikke se ut som et vrak når jeg går inn, men ser kanskje ut som et da jeg går ut.. Haha!! Står ikke på innsatsen hvertfall... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg titter meg i speilet og går ut døra (evt. fjerner sminke fra dagen før eller slenger på litt fuktighetskrem nå om vinteren). Har jeg derimot vært på skolen eller lignende, så fjerner jeg sminken når jeg er i garderoben på treninga. Har prøvd å trene med sminke før, og da så jeg ut som en lekker rød pandabjørn etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på, men jeg pynter meg i allefall ikke (dvs: sminker meg) før trening. Da er det isåfall etter jobb jeg måtte ha sminke på. Samme med klærne. Ser helt vanlig ut. Ikke noe super fancy, heller ikke noen boms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor, når og hva jeg skal trene. Kardioen tar jeg helst ute i skogen, og da løper jeg ut mer eller mindre rett fra senga. Sminker meg ikke for ekorn og rev. Trener jeg før tidligvakt på jobb tar jeg sminkinga etter dusjen, men ellers er jeg normalt sminket, om ikke akkurat nysminket, til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å ikke se ut som en boms, men ellers driter jeg litt i hvordan jeg ser ut.

Unntak: PT-time. X) Da liker jeg å freshe meg litt ekstra opp for å ikke føle meg veldig stygg i forhold til treneren. Hahaha, barnslig.

Eller hvis jeg trener på FX Bislett. Der er det så mange hippe, freshe studenter som GLOOOR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier som regel å bare hive på noe eyeliner og mascara, men kler meg ikke opp for å trene. Hvis jeg drar etter forelesninger, fjerner jeg bare hud-sminken og lar øynene være.

Kler meg heller ned, altså velger baggy t-skjorte fremfor singlett, ettersom jeg er der for å trene og liker ikke å bli glodd på. Trener også på student-gym, så det er mye gloing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg bruker ALLTID øyebrynspenn og mascara, for ellers synes de ikke og jeg føler meg som et spøkelse :D

Men bortsett fra det så tar jeg bort alt annet som foundation/pudder for det ser bare helt tett ut når svetten begynner å renne og man tørker seg med håndbaken i panna og ja, alle vet hvordan det blir seende ut. og ja,jeg tar på mascara selv om jeg skal løpe i skogen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg kjempeteit nå fordi jeg sminker meg før trening. Jeg er bare så utrolig flau over sorte ringer rundt øynene, mye kviser og overnappete øyenbryn. Klærne er ikke så nøye, jeg tar på meg det jeg føler for den dagen. Om jeg føler meg lubben og lite pen, så dekker jeg til med baggy klær, og om jeg føler meg superfit og fornøyd med meg selv, så er det treningsbukse og singlet.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser meg i speilet før jeg går, og hvis jeg blir veldig redd (klokka er tross alt 0550 og det er ikke alltid greit å vite hva som titter tilbake på deg) avverger jeg eventuelle kriser på gymet med noe dekkende krem og litt solpudder. Skal tross alt se meg selv i speilet i rundt en time :inpain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått et slags eksemakneutslett på haken og ved siden av nesen, så jeg kjører gjerne på med concealer og lett foundation før trening, men ikke noe mer enn det. Uansett så svetter jeg ikke så voldsomt, så rennende sminke overalt er ikke et problem. Hadde jeg ikke hatt hudproblemet p.d.d. så hadde jeg ikke sminket meg før trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på dagsform :) Trener stort sett etter jobb, så da ser jeg ikke helt håpløs ut, og jeg har ingen direkte stygge treningsklær:P Når det er sagt, er det ikke helt uvanlig at søndagstreningen foregår uten sminke og i litt stor joggebukse, men da er det sjelden andre på gymmen uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...