Kaiman Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 "Assie skrev: Om julegrøt aka celltech aka muscle juice er vegan så ja. Begrunnelse for dette? Siter
Assie Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 "Wild Vegan skrev: Begrunnelse for dette? gyno og vekst pack brah Lloyd 1 Siter
kl99 Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 "Sjokobjarkøy skrev: Du tror at han var clean? Når han han har innrømmet generelt bruk av doping, og i tillegg både han og broren er tatt for besittelse av steroider? My bad ;D Siter
Emil Weber Meek Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 "SpantaX skrev: AWESOME Thank you sir! Siter
DukeNukem Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 De er kanskje postet før på forumet, men dette er en serie filmer jeg liker å se av og til. Er 4 filmer, men youtube har fjerna lyden fra den første, her har man Bodybuilding, vektløfting, strongman noe for alle ^^ Siter
Beli Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Personlig driter jeg i hva de har i seg, jeg har ingen plan om å bli så stor, men det som inspirerer og motiverer meg er hvor hardt de jobber. Pewpew, Nixon og ErikLarsen 3 Siter
Wonderviking Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 "Umirin? skrev: Du er en forbanna idiot! Enkelt og greit Zyzz sa vel i en "motivational" at folk skulle gjøre som de selv ville og ikke kopiere andre. Om du digger Zyzz så gjør du det og lar vær å prøve å bli ham. For det er det du gjør med skriftspråket... Siter
Bicepsbro Skrevet 26. september 2012 Skrevet 26. september 2012 Haha, u mad? Come at me bro! Saywhat 1 Siter
sprettin Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 "Kenneth S skrev: ser på han her, og det jeg lurer på hvorfor gjør han øvelsene så fort? Siter
burny_ Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Bill Kazmaier! Vunnet verdens sterkeste mann (WSM) 3 ganger, + verdens rekorder i styrkeløft.. Rå mann! GrommiZ 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.