Gå til innhold

Motivasjonsfilmar/bilder av guttar for guttar:) No girls allowed...:P


Schwarzenegger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke nødvendigvis Zyzz som skal fuckes, men heller den jævla kulturen som har blitt bygd rundt han. Minner meg sykt om alle fanboysa Arild Haugen fikk etter han vant Norges sterkeste mann i 2007 og teorien om at han var gud og alle som var kritiske til han var haters og bare sjalu. For all del mannen hadde en flott fysikk, men det er fremstillingen av Zyzz jeg ikke takler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det der kaller man en ekte atlet! men å nå OL er sykt hardt. vi har jo vår egen øystein robberstad som tok 250kg raw bøy som 17 åring på rundt 88kg. og har ikke nådd inærheten av ol :p men får håpe på at han klarer det!

Jo han er fortsatt langt unna, men tyller han i seg litt steroider (noe han ikke bruker i dag) og fortsetter som han har, så kan han kanskje klare det. Han har allerede rekorder i olympiske løft i Irland for juniors. Gleder meg til å følge utviklingen hans videre, definitivt en av de mest imponerende atletene jeg har kommet over som er så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...