Gå til innhold

Treningshansker


trusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Svarer selv om det er ørten tråder om dette fra før. :)

Selv bruker jeg sykkelhansker, som holder de fleste træler og blemmer unna. Noen træler blir det likevel da.

Det minner meg på, ingen som har funnet en grå/svart sykkelhanske på 3T Solsiden? ...har mistet den ene :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan godt si at "hansker er for kjerringer", men inntil den dagen kritt løser træle-problemet, er det desverre et nødvendig onde.. Det er ikke alle som mener at træler er et utelukkende estetisk problem, for noen er det usigelig praktisk irriterende å ha hender hvor ALT av fibre henger seg opp hele tiden.. Hansker er drit irriterende, men trælene er verre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått streng beskjed av kjerringa at jeg må bruke hansker. Har utviklet såpass med træler på handa at jeg må pirke de av etterhvert, og når man skal gi massasje så skurrer det litt -.-

Jeg bruker forsvarets kavleskinnshansker, de er ikke varme og gir et utrolig bra grep, slår alle de andre hanskene jeg har prøvd før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fremdeles noe som heter smak og behag, og egen frivilje. Du gjør som du vil og føler for!

Jeg bruker hansker, for grep og for å unngå træler. Å ville unngå træler er da helt natrulig, noen ønsker ikke hender som grovt sandpapir, og om det er forfengelighet, eller rent praktisk, er en privatsak, strengt tatt, og du gjør akkurat som du selv vil!

Hvis du først har fått træler, og vil bli kvitt dem fort, anbefaler jeg emery boards, gode gammeldagse neglefiler i papp. De fåes faktisk på en del Rema 1000! Ellers også Vita og nille(vil jeg tro).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...