Anbefalingstråd - Tv serier

Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Noen som har noen tips til serier som omhandler trening, mat, osv? syntes alltid det er gøy!

Har akkurat sett to sesonger av Masterchef (USA) haha, ELSKER det! Har forøvrig sett de fleste sesongene av biggest loser :blush: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cable’s longest-running animated series South Park is headed for the 20-season mark. Trey Parker and Matt Stone, the creators of the no-holds-barred animated comedy, have closed a new deal with Comedy Central for three more seasons of South Park. The pact will keep the series on through 2016, extending its run to 20 seasons. Parker and Stone will continue to write, direct and edit every episode of South Park, as they have since the series’ premiere in 1997. “The collective genius of Matt and Trey knows no bounds,” Comedy Central’s president Michele Ganeless said. “Week after week and season after season they continue to surprise and delight South Park fans, and that includes all of us here at Comedy Central. We’re thrilled that the adventures of Stan, Kyle, Kenny and Cartman will continue through 2016.”

http://www.youtube.com/watch?v=n2OQxma_1ps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NCIS

Bones

True Blood

Nip/Tuck

Primeval

Sanctuary

Big Love

Being Human

The Legend of The Seeker

Dexter

House

Fringe

Shaun The sheep

Breaking bad

The closer

Kunne fortsatt i evigheter. Disse jeg kommer på sånn on The top of my head :)

Har nok noen flere jeg har likt godt som jeg ikke kommer på just nu men må se på filene på datan for å komme på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

http://www.imdb.com/news/ni21704551/

NBC developing 'The Office' spinoff for Rainn Wilson

Now this is a spinoff worth cheering over: NBC is giving consideration to a new family comedy that would feature The Office character Dwight Schrute as a farmer.

Yep, you read that right. Deadline is reporting that Schrute – played by Rainn Wilson — would conceivably return home to the family beet farm and bed & breakfast. A backdoor pilot would air later this season and take place at the Schrute Farms.

If picked up to series, the show would likely air as part of NBC’s midseason lineup in 2013.

“Paul and Rainn have been joking for years about Dwight’s life on the farm, »

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...