Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har akkurat sett første sesong av Girls, som jeg syntes var en ganske god serie. Blei litt flau til tider, men jeg blir flau av alt, og det har jeg blitt lenge. (Jeg måtte som barn f.eks. løpe ut av rommet da Heismann Hå brente pannekakene. For en kløne.) Uansett, den er fin, og totalt uglamorøs. o-o

Nå trenger jeg en ny serie. Har på magisk vis skaffa meg første sesong av Community, men jeg kan ikke si noe om det ennå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer ikke til å ha et sosialt liv utover høsten og vinteren. For mye som må bli sett!

Er overvudert å ha et sosialt liv, iallefall i dagens samfunn hvor man kan bestille alt på internett.

Vurderer selv å legge treningen på hyllen å kjøre en ordentlig bulk fram til April/Mai bare for å få tid til og se alt jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overvudert å ha et sosialt liv, iallefall i dagens samfunn hvor man kan bestille alt på internett.

Vurderer selv å legge treningen på hyllen å kjøre en ordentlig bulk fram til April/Mai bare for å få tid til og se alt jeg må.

Åh, for en ide! Men da hadde jeg sannsynligvis trillet ut herfra i mai.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...