Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

Mer eller mindre berømte folk, drama og mye sex,..... Har du prøvd Californication? Ikke like ungt og hipt, men bra:)

Har sett det meste av Californication, men gikk litt lei serien når jeg mista tråden i Storyen. Trenger absolutt en serie å se på nå, og siden jeg liker best streaming med tekst(Dårlig i engelsk, må lese tekst.. Jada! ) så må finne en serie på HBO, TV2Sumo, Viaplay eller noe annet :)

Har sett:

Prison Break

Two and a Half Men

HIMYM

Californication

The Big Bang Theory

Har sett det meste av Californication, men gikk litt lei serien når jeg mista tråden i Storyen. Trenger absolutt en serie å se på nå, og siden jeg liker best streaming med tekst(Dårlig i engelsk, må lese tekst.. Jada! ) så må finne en serie på HBO, TV2Sumo, Viaplay eller noe annet :)

Har sett:

Prison Break

Two and a Half Men

HIMYM

Californication

The Big Bang Theory

Generation Kill på HBO.

Har sett:

Prison Break

Two and a Half Men

HIMYM

Californication

The Big Bang Theory

Se Suits! :D

Annonse

Så første episoden her om dagen, men ble ikke helt overbevist. Er den verdt å gi en sjanse altså? Så den hadde fått bra kritikk,

Sånn gjelder de aller fleste seriene som jeg liker, ofte veldig skeptisk første og andre episoden, så blir mange hektet :) Har ikke sett den serien du snakker om, snakker bare generelt om mine opplevelser da det gjelder serier :)

Ser etter reiseprogrammer/serier. Gjerne med humoristiske innslag, type An Idiot Abroad. Norske som Engelske. Fint om de er tilgjengelige for streaming.

Tja... Top Gear-spesialene kanskje?

Den i Vietnam er rimelig fantastisk.

Burma, Afrika, Midt-østen, India og Sør-Amerika er også bra (y)

Sett de, og ja, har en stor drøm om å kjøre igjennom Vietnam på moped iført silkedress. Den blir realisert om 15 måneder ;)

Har sett det meste av "åpenbare" forslag, men håper det fortsatt er igjen noe der ute :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...