Gå til innhold

Hvilke parfyme lukter godt, både for damer og menn?


Sissel Siss

Anbefalte innlegg

Det tar seg neppe bra ut om man dynker seg i parfyme rett før man entrer treningssenteret, men jeg trenger inspirasjon til nye dufter. Jeg reiser til syden og der er kosmetikk generelt billig, også parfyme. Hva lukter godt? Tips til noe som lukter lyst og lett til dame og noe som lukter mann (IKKE blomst!) til mann? Hva er din favoritt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Til mannen kan du jo lukte på Thierry Mugler (A Men, f.eks.) - den lukter sjokolade og karamell! Ellers er det jo mange som liker Gucci og Armanis herreparfymer, de lukter klassisk mann.

Til damer har jeg ikke så mange tips, jeg liker parfymer som er totalt motsatt av det du liker ;) Men har fått med meg fra parfymeblogger jeg leser at CLEAN Skin er veldig god (men lett og søt), samt DKNY Golden Delicious.

(Hvis du vil lukte på ting som er utenfor det du vanligvis lukter på: Lolita Lempicka (den lilla), Prada (særlig Infusion d'Iris eller den klassiske som bare heter Prada), Tom Ford Black Orchid eller Violet Blonde, Dolce & Gabbana Classique... Men alle disse er store, voldsomme saker som lukter blomster og amber og musk og de tar plass. Hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alt for mange, til forskjellige anledninger:P

-Diesel fuel for life

-CK free

-CK one shock

-D&G the one. Er to versjoner, begge er bra

-D&G light blue

Dieselen er ganske tung, men lukter godt. De andre er litt friskere og lettere fremtoninga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...