Gå til innhold

Hvilke parfyme lukter godt, både for damer og menn?


Sissel Siss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er favoritten, og har vært det i 11 år nå.

Rochas%2BMan%2Badvertisement%2B%2528rochas.com%2529.jpg

kunne ikke vært mere enig, brukt den siden den kom ut i 99 el når det var..

det er en liten hemmelig gem den her som ikke altfor mange vet om og bruker, komplimenter fra begge kjønn mottas ofte med den:)

nå bør det ikke være mange som jakter parfyme på fb å løper og kjøper samme:mad::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kunne ikke vært mere enig, brukt den siden den kom ut i 99 el når det var..

det er en liten hemmelig gem den her som ikke altfor mange vet om og bruker, komplimenter fra begge kjønn mottas ofte med den:)

nå bør det ikke være mange som jakter parfyme på fb å løper og kjøper samme:mad::p

Hehe, folk må uansett bestille den fra utlandet. Jeg vet ikke om noen plasser her til lands som har den enda iallefall. :)

Givenchy Pi har jeg også liggende. :D Merkelig lik smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, folk må uansett bestille den fra utlandet. Jeg vet ikke om noen plasser her til lands som har den enda iallefall. :)

Givenchy Pi har jeg også liggende. :D Merkelig lik smak!

ja er sant det, sjeldent syn her tillands.

du har bra smak da:D

luktet på rochas intense versjonen? skjønner ikke hvorfor den har mye bra tilbakemedlinger online, gjorde en blindbuy på den men jeg kjenner nesten ikke noe av orginalen gjennom giftskyen på den:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bruker den parfymen fra marc jacobs med en blomst som kork til vanlig. på trening tar jeg en dæsj med victoria secret sin tutti frutti-parfyme. den er veldig mild og frisk, og passer perfekt på trening. den finnes også i mange andre dufter, så den anbefales ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg bruker den rosa av D&G.

casualcutie-DG-Fragrance-Anthology-4.jpg

Ble nylig fotfulgt av en som jobbet på elkjøp da jeg så etter ny mobil. Han mente jeg luktet så godt, og til slutt spurte han hvilken parfyme jeg brukte, for å så gå til parfymebutikken og få en lapp med den samme parfymen på. Hihi! Litt freaky, men må vel ta det som et kompliment! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått sykt gode tilbakemeldinger på dior homme av motsatte kjønn på byen. personlig digger jeg den selv og. Har også bestilt meg davidoff cool water DEEP fra nettet, da den ikke selges mer. den er maaagisk! Ellers har jeg også polo, 1 million, vanlig davidoff og lacoste som jeg har fått greie tilbakemeldinger på, men de blir bare liggende i skapet, da jeg slev digger de andre mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...