Gå til innhold

Hvilke parfyme lukter godt, både for damer og menn?


Sissel Siss

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Paco robane 1million for menn!!:oops:

Å herregud for en fantastisk duft. Sprayer den faktisk på skjerfet mitt hver eneste gang jeg går forbi en parfymebutikk.

Jeg kan til og med lukte meg frem til den på byen- og de fleste mennene som bruker den er hotte i tillegg! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 8 måneder senere...

Shiseido "Zen Sun" til dame og herre, utrolig digge sommerdufter! Den til dame lukter fersken-iste! :love:

shiseido-zen-sun.jpg

Rød til dame, blå til herre.

YSL sin "Parisienne L'Extreme" er også en utrolig god duft til dame, men kan for noen være litt skarp. Jobber i et parfymeri, så jeg er litt "herdet" når det kommer til parfyme, liker stort sett alt nå etter å ha jobbet med det ett år!

parisienne-a-lextreme.png

Ellers har Escada sin "Cherry in the air" solgt som bare juling her i parfymeriet. Jeg synes kanskje den blir litt FOR søt, men absolutt verdt å sjekke ut.

Pro tip for dameparfymer: Søte parfymer er ofte rosa, friske er ofte blå/grønne og krydrete parfymer er ofte brune.

Hos herre er det litt det samme, bare at det er veldig få rosa flasker, haha! Heter de "(etellerannet) SPORT" er det veldig ofte en frisk duft, gjerne med litt sitrus i. Sånn fresh nydusjet herreduft, ofte de som er favorittene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...