Gå til innhold

Den store skotråden!


Lily

Anbefalte innlegg

Vi bruker dem alle, både gutter og jenter - nemlig sko. Og med det faktum at mange av oss har mer eller mindre "skofetisj", så trenger vi en egen tråd dedikert til SKO! Denne tråden omhandler alle typer sko, og trenger ikke ha noen sammenheng med treningsko. All shoes allowed! ;)

- Har du noen sko du er glad i - show us!

- Ønsker du deg nye sko, men ikke vet hvilke du skal bestemme deg for - kanskje andres meninger kan hjelpe deg å bestemme. Legg ut bilder av de skoparene du står mellom, så står vi parat til å si vår mening.

- Vet du om et bra skosalg et sted (på nett eller i butikk) - tips oss;)

Det meste som omhandler sko kan postes i denne tråden, så kjør på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før så var jeg skoavhengig, og kunne godt kjøpe flere par i uka. Så skjønte jeg at det hadde gått litt over stokk og stein, og bestemte meg for å kutte ut helt. Det passet bra med tanke på at jeg skiftet stil på den tiden, og går nå for hippie style på sommeren. Det vil si mest mulig barfot. Jeg solgte dermed 90 % av skosamlinga mi, så nå har jeg i grunnen ikke så veldig mange par.

Sko jeg er glad i... Orker ikke ta bilde, men det er et par sandaler jeg kjøpte for sikkert fem år siden på H&M. De kostet 129kr, og de har overlevd alle andre sko som kostet fem ganger så mye. Også er jeg selvfølgelig forelsket i alle Conversene mine. Jeg har røde, svarte og brunrutete nå, etter at noen har gått i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
så kjøp dem ? :)

De er pittelitt dyrere enn hva jeg har råd til akkurat nå ;) Så får nok bare drømme om dem frem til jeg er godt plassert i oslo med ny leilighet og ny jobb ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
"Great". :D

Hilsen fattiglus som skal bruke alle penga sine på Fitnessmessa og ikke har råd til sko atm.

Kjempe kjekt at sånne herligheter skal være så dyre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeffrey Campbell har fantastiske sko!

Av sko som jeg eier er disse en av mine favoritter:

[ATTACH=full]8340[/ATTACH]

Okei, jeg hater skoshopping, jeg eier totalt 2 eller 3 par tror jeg, MEN. Dette er første gangen jeg faktisk har lyst til å kjøpe meg sko :p Hvordan er det mulig å skaffe seg de der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...