Gå til innhold

Den store skotråden!


Lily

Anbefalte innlegg

Jeg har et par av disse som er godt brukt på vinterstid i Tromsø! Elsker dem :D

post-538-14440830289327_thumb.jpg

Ellers har jeg for noen uker siden kjøpt meg et par av disse. Venter enda bare på at anledningen skal by seg. Ikke vet jeg om jeg klarer å gå i stiletthæler engang, men måtte bare kjøpe de. Jeg er glad i blå, og det er ikke ofte jeg ser blå sko :D

post-538-14440830289678_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nop, jeg som har sko handle mani og hu som må bruke dem, så ingen ironi her :p

hu har flere en hu klarer og bruke fortiden, siden jeg stadig ser nye he he he

Hadde jeg vært hetero og du singel ville du vært perfekt! Jeg mener, hallo, en fyr som kjøper sko til dama?? Det er faen meg digg. Skulle ønske kjæresten min kjøpte sko til meg. Jeg passer dårlig inn i denne tråden, jeg elsker sko, men har alt for lite. Tror jeg må bli flinkere til å kjøpe sko:blush::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes bianco har masse fint! :wub:

og, jeg er 183 og går i høyhelte sko støtt og stadig.

Høye jenter kan definitivt gå i høye hæler ^^

(Men flaks for meg at kjæresten min ikke gjør det. Jeg er 166 og hun er 181. Synes det er nok forskjell mellom oss :p Men det er ingen grunn til at jenter ikke kan gå i sko med hæl selv om de ikke er like lav som meg :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye jenter kan definitivt gå i høye hæler ^^

(Men flaks for meg at kjæresten min ikke gjør det. Jeg er 166 og hun er 181. Synes det er nok forskjell mellom oss :p Men det er ingen grunn til at jenter ikke kan gå i sko med hæl selv om de ikke er like lav som meg :p)

:D:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler meg så duuum.. føles ut som "alle stirrer" pga høyden:p jeg går jo i hæler men de er ikke så høye og de fineste skoene ( hvertfall de jeg sikler over) er på godt 12 og 13 cm.. *sukk*

klart de stirrer ;) Det trenger jo ikke være en dårlig ting. You look good girl!

noen vil alltid gjøre det, så hvorfor ikke gå i det man vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart de stirrer ;) Det trenger jo ikke være en dårlig ting. You look good girl!

noen vil alltid gjøre det, så hvorfor ikke gå i det man vil?

Jeg hadde på meg knallblå strømpebukse. Tror du folk så på meg? Ja. Men jeg ville jo ha på meg knallblå strømpebukse:p. Om de stirra fordi jeg var rar er jo noe helt annet, men det er neppe derfor de stirrer på deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på meg knallblå strømpebukse. Tror du folk så på meg? Ja. Men jeg ville jo ha på meg knallblå strømpebukse:p. Om de stirra fordi jeg var rar er jo noe helt annet, men det er neppe derfor de stirrer på deg ;-)

De stirrer på meg. jeg er høy. jeg er høy samme om jeg har hæler eller ikke så da går man likegjerne i hæler! (men nå er jo jeg "voksen" ( :eek: ), det er litt lettere da... )

and, i like your attitude ophi! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De stirrer på meg. jeg er høy. jeg er høy samme om jeg har hæler eller ikke så da går man likegjerne i hæler! (men nå er jo jeg "voksen" ( :eek: ), det er litt lettere da... )

and, i like your attitude ophi! :thumbsup:

Kjæresten startet å synge på "tramp på en smurf". :D

Jeg tipper hvis jeg har på meg den en kveld på byen så vil jeg få den sangen mer enn en gang i løpet av en kveld. Tenk så kult:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger sko, særlig type høyhælte. Men vanskelig med mannfolk ja - utelukker endel kandidater med mine 175 cm + minst 8 cm hæl. Går forsåvidt greit, høye menn er finest likevel ;) Var i Praha i fjor sommer, kom hjem med 8 par nye sko :wub: Var så utrolig billig og masse fint.

Men er det noen andre enn meg som får litt fnatt av alle åpen tå skoene som er så poppis for tiden? Tær er i seg selv ment til å gjemmes bort, synes jeg. De skoene jeg har med åpen tå blir sjeldent brukt, både av denne grunn og fordi strømpebukser uten søm tvers over tærne er så vanskelig å finne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv 1.77m og elsker høyehælte sko! Det at jeg fort blir over 1.90m gjør meg ingenting. Det er mange som kikker, ja, men det er for det meste positivt :) Den eneste plassen jeg ikke bruke høye hæler er når jeg er ute på byen, jeg kan ikke danse, da vil jeg ikke være blant de høyeste. Alle høye jenter (og lave, og alle andre) må bruke høye hæler :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...