Gå til innhold

Den store skotråden!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAA! skotråd! har totalt skodilla som først mamma, og så kjæresten har gitt opp ... :p jeg får aldri nok sko! har vel mye med at sko alltid passer, og det gjør ikke alltid klær ... #%¤2#¤%..... :wub: jeg har gitt vekk maaange av mine sko dessverre, så nå har jeg vel rundt 22-23 par ... pluss et par ridestøvler, skisko, fjellsko osv..... :p har vel enda noen par hjemme hos mamma å pappa ... heh.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, jeg hater skoshopping, jeg eier totalt 2 eller 3 par tror jeg, MEN. Dette er første gangen jeg faktisk har lyst til å kjøpe meg sko :p Hvordan er det mulig å skaffe seg de der?

Jeg kjøpte dem i USA for 3 år siden, så jeg vet ikke hvor du kan få tak i dem? Kanskje ebay? Jeg tror kanskje det var sånn limited edition Converse-sko jeg ramlet over. Hadde flere Metallica og AC/DC, er ihvertfall dem jeg husker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte dem i USA for 3 år siden, så jeg vet ikke hvor du kan få tak i dem? Kanskje ebay? Jeg tror kanskje det var sånn limited edition Converse-sko jeg ramlet over. Hadde flere Metallica og AC/DC, er ihvertfall dem jeg husker :p

Uff... Jeg får lete litt, da. Takktakk :p De var i hvert fall kule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
nop, jeg som har sko handle mani og hu som må bruke dem, så ingen ironi her :p

hu har flere en hu klarer og bruke fortiden, siden jeg stadig ser nye he he he

Lucky lady!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! De vil jeg også ha! :D Har du link til hvor de kan kjøpes? :p

Desverre ikke, er bare noen bilder jeg fant når jeg leita etter sko tidligere en gang, men de ene er jo D&G så de burde jo gå ann å finne noe link til, verre med de andre. Men jeg kan se om jeg kan finne link til begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Desverre ikke, er bare noen bilder jeg fant når jeg leita etter sko tidligere en gang, men de ene er jo D&G så de burde jo gå ann å finne noe link til, verre med de andre. Men jeg kan se om jeg kan finne link til begge ;)

Hyl ut hvis du finner link da :D De var rett og slett helt nydelige :) Tror jeg ble litt forelsket i begge parene :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...