Gå til innhold

Den store skotråden!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rett og slett elsker sko! Får liksom aldri nok.

[ATTACH=full]8416[/ATTACH]

Yndlingsparet må vell være dette:

[ATTACH]8417[/ATTACH]

WOAH! :eek: Det yndlingsparet ditt bestilte jeg med en gang de kom på nelly, men fikk feil skoooo! Så da jeg sendte de tilbake, hadde de selvfølgelig ikke min strl. igjen :( Nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig nedtur også det!!! De er fantastiske å gå i, du får bestille deg når noe lignende kommer inn ;) kommer nok det skal du se! :)

Jaa, har bestilt meg noen andre godbiter i ettertid. Mine yndlinger nå er Jeffrey Campbell Lita i nude :) kjempegode å gå i de, også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har startet denne tråden, så får jeg vel poste noen bilder jeg også ;)

Jeg liker egentlig de fleste stilarter. Det er mye rart som kan være fint dersom det er riktig gjennomført. Foreløbig holder jeg meg til den komfortable stilen, og selv om jeg ALDRI noensinne kommer til å slutte med det, så syntes jeg det er gøy å prøve noe nytt.

Dette er mine gamle travere, men fy så gode de er å gå i. Litt skittene på bildet, men de blir også brukt når det er snø, dersom jeg skal ut å f.eks. kjøre...

post-36-14440830262132_thumb.jpg

Disse kjøpte jeg i Liverpool, og mange vil nok mene at de er litt spesielle. Men jeg liker de, og det er det vitkigste ;)

post-36-14440830262857_thumb.jpg

Disse kjøpte jeg også i Liverpool, og jeg liker de godt. Men desverre får man gnagesår veldig lett, så neste gang skal jeg nok ha en tynn sokk oppi :p

post-36-14440830261387_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fryktelig mange sko. Alt for mange sko, vil noen kanskje hevde. Den aller beste investeringen jeg har hatt på skofronten i det siste er disse treningsskoene. De er akkurat passe rosa, veldig gode på foten, og jeg hadde årets beste treningsøkt med dem i går.

Jeg har alvorlig godtvondt i setemuskulaturen min i dag, for å si det sånn.

1073961_1_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Vet ikke hvor mange tusen kroner jeg har lagret i sko(og vesker), men slik går det vel bare når valentino og marc jacobs er mine venner? :D

Favoritter atm, gleder meg til sommeren..

[ATTACH=full]8439[/ATTACH]

De skoene var rett og slett helt nydelige! :D I'm in love :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...