Gå til innhold

Ukas tilbud


mrmuscle-44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rema 1000. Koster alltid 34 kr eller noe:)

Pleier å kjøpe der, men så prøvde jeg å kjøpe fra kiwi sin first price for jeg trodde det var 600 g rent KJØTT

Den inneholdte jo bare 400 g rent kjøtt, og den koster like mye som gilde sin altså rundt 55 kr. Lureri på høyt nivå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe der, men så prøvde jeg å kjøpe fra kiwi sin first price for jeg trodde det var 600 g rent KJØTT

Den inneholdte jo bare 400 g rent kjøtt, og den koster like mye som gilde sin altså rundt 55 kr. Lureri på høyt nivå :(

:eek: Hvordan fant du ut at det bare er 400g rent kjøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har målt den. Var 200 g vann fra karbonaden som slippes etter steking som måtte heves.

Det er det som er negativ med billig kjøtt.

Hmm, trodde karbonadedeig ble framstilt etter visse krav fra Mattilsynet. Det skal i alle fall være kvernet, renskåret kjøtt fra storfe med maks 6 % fett, 1 % salt og 5 % vann.

Men det er som du sier ikke så mye vann som skilles ut fra Gilde sin karbonadedeig. Åååee:( Man får heller hamstre når det er tilbud på Gilde sin til 29,90 da:thumbsup: Det er det jo relativt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har målt den. Var 200 g vann fra karbonaden som slippes etter steking som måtte heves.

Det er det som er negativ med billig kjøtt.

Eh.

Du kan ikke veie maten etter steking og sammenligne med mat som er veid før steking.

Det slippes nok en del vann fra Gilde sin karbonadedeig også, men det er mulig det er mer tilsatt vann i FirstPrice sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.

Du kan ikke veie maten etter steking og sammenligne med mat som er veid før steking.

Det slippes nok en del vann fra Gilde sin karbonadedeig også, men det er mulig det er mer tilsatt vann i FirstPrice sin.

Det er nok tilsatt mer vann i FirstPrice sin.

Angående steking og etter så er det sant som du sier. 600 g før steking, og 400 g etter steking :)

Gilde sin er 400 g kjøtt etter steking, og den koster like mye som firstprice sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
jeg vet ikke om det er tilbud men prior kyllingkjøttdeig 400g nøkkelhull koster 20kr på kiwi:)

Broren min snakket noe om det der ja.. Han hadde vist hamstret inn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...