Gå til innhold

Ukas tilbud


mrmuscle-44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aii, det var billig :D Må sjekke om de har det her også

Ja, jeg ble helt i ekstase når jeg oppdaget det! :D Så sikkert ikke helt frisk ut for resten av kundene på REMA, da jeg slo til med en liten seiersdans over fiskedisken! Hehe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Stooort 10-kroners marked på Coop Obs denne uken...

Utrolig mye søtt og halvfabrikata, men en del bra saker også:

Banan og Ananas 10 kr kg

Brokkoli, agurk, Wasa Sport +, Prior Kalkunkorv, Makrell i tomat, havregryn, hakka tomater fra Heinz, baconsvor, alt for 10 kr stk.

I tillegg var det en del andre gode tilbud; svinekjøttdeig for 20 kr pakka, 5 All Bran/Kelloggs K for 100 kr, 500 g kokt frossen scampi uten skall for 30 kroner.

Jeg handla ENORME mengder i dag! :) Utrolig deilig med stor matbod og stooor fryser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ica Maxi har også 10-kroners marked denne uken. Bla Laksefilet, Skyr, div pålegg og sist men ikke minst tannkrem! Man vil vell ikke ha dårlig tannhygiene når man trener?

Absolutt ikke! Det hadde de forsåvidt på Coop Obs, også, og tannbørste! Men, nå er det søndag, så nå er det over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...