Gå til innhold

Ukas tilbud


mrmuscle-44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dere sliter med at butikken dere handler i ofte er utsolgt for det dere vil ha, så spør hvilken dag de har varelevering. :) Da kan dere handle den dagen, så får dere det dere vil ha.. :) I tilegg så er det kjekt å handle den dagen butikken får frukt og grønt, for da kan du ta med deg hjem og vite at det blir oppbevart riktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere sliter med at butikken dere handler i ofte er utsolgt for det dere vil ha, så spør hvilken dag de har varelevering. :) Da kan dere handle den dagen, så får dere det dere vil ha.. :) I tilegg så er det kjekt å handle den dagen butikken får frukt og grønt, for da kan du ta med deg hjem og vite at det blir oppbevart riktig! :)

Det kan også være lurt å spørre om de ikke kan ta inn mer av den og den varen, siden de er utsolgt så ofte. Ingen butikker liker å stå tommer for varer, og jeg vil bli overrasket om det ikke er i deres beste interesse å ha varer inne og fornøyde kunder :thumbsup:

Ang. frukt og grønt så tror jeg mange butikker får leveranse hver dag (det får vi), men det ferskeste står nødvendigvis ikke i butikken, men på lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

På Rimi har vi fått inn fersk fisk, i flotte porsjonsstørrelser! Fersk laks, torsk, lettsaltet torsk og sei. Helt genialt når samboeren er i nordsjøen og jeg strengt talt ikke har behov for å kjøpe inn store pakker med fisk. For den nette sum av 30,62 fikk jeg meg fersk laks og for 36,78 lettsaltet torsk :thumbsup: (Store stykker med fersk fisk;)) Oi, høres ut som en vandrende Rimi-reklame, men altså, jeg syntes det var veldig genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...