Gå til innhold

Ukas tilbud


mrmuscle-44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte jeg måtte børste støv av denne tråden og spørre om det er noen som vet om noen gode tilbud, gjerne i Trondheim?

Bra:) skal handle inn for uka i morgen så greit med noen tips:)

Vi har alltids dette da: Tilbud: PF Whey Tech -40% på Coop OBS! (uke 3 OG 4! - 2013) | Fitnessbloggen Forum

Eller så ville jeg sjekket ut kundeavisene til Coop Obs og Mega. Er som regel noe gode tilbud der. Bl.a. en del frukt for 10 kr på mega og 20-pack L egg på obs til 39,90 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alltid tilbud på karbonadedeig hos coop obs/hypermarked. Går den ut på dato om et par dager har jeg sett den gå for 30kr pakka. Noe som ikke er noe problem om man fryser den.. Og nå sist var det 70kr for to pakker. 10kr billigre enn vanlig pris hos kiwi, verdt det vis du ikke har drittlangt og kjøre og kan kjøpe MYE..

Edit; alle får vel avis fra obs og mega i posten hver mandag? Var 40% på frossen fisk på mega denne uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 egg koster rundt 20 kr på Rema, Andy ;) Rema sine godt kjøp egg, det er greit billigere en 20 egg for 40 :p

Hm, hvilke egg er dette? 18-pack'en til rema er jo dyrere per egg en de du snakker om her :p Er det små egg da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvilke egg er dette? 18-pack'en til rema er jo dyrere per egg en de du snakker om her :p Er det små egg da eller?

Heter vel som han sier "Godt Kjøp", kan sammenliknes med FP sine egg. Hvis jeg husker riktig så var de litt mindre enn FP sine så jeg holder meg lett til FP ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Trondheim:

Coop Obs! kjører tilbud på 20-pack med Prior-egg i strl L for kun 29,00 denne uka!!

Rema har skyr til 10 kr (og smågodt på halv pris!! :joyful:)

Coop Mega har bl.a. mango til 10 kr/stk og ananas til 10 kr/kg og karbonadedeig til 35 speng!

Sweet :D karbis og egg, med skyr te dessert:D (og smågodt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...