Gå til innhold

Ukas tilbud


mrmuscle-44

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lønner seg alltid og kikke i hylla til coop, uavhening av hva som står i avisa. Jeg har i alle fall sett at det veldig ofter er 98kr Kiloen for flatbiff av svin med litt kort holdbarhet. Dette er da ikke i avisa. Mens kjøttdeig og karbonadedeig gjerne står i avisa. Kommer sikkert litt av på hva de forskjellige butikkene har/får og hva de velger og ta med i avisa..
:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra tilbud for kyllinger der ute!

1.8kg fersk kyllingfilet for 79,90kr! :) frem til 25mai!

99kr/kg for svine, ytrefilet.

På Coop OBS.

og 6,9kr for smågodt.

Prisen er per kilo da ;) Så du må nok betale 144 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Den smaker piss, så spar heller pengene. Tror det er noe i krydderblandiga de bruker som gir en stygg syrlig smak på kjøttet.

Takk skulle til å sykle bort å kjøpe nå. tror du det blir bedre om jeg har den på grill ? blir vel litt mer naturlig grill smak :p?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det kun er jeg som er treig ( og har ikke lest hele tråden, så ikke skyt meg dersom dette har blitt nevnt tidligere)

men posten.no har en side der man kan søke gjennom alle tilbudene som kommer i reklamene gjennom posten.. alt fra møbler til mat. Visste ikke om dette selv, så tenkte jeg skulle gi en heads up til de som er like treige som meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...