Gå til innhold

Slik gikk jeg ned 55kg på 4 måneder


Andre Rio

Anbefalte innlegg

Gratulerer med resultat og respons. Du fortjener virkelig rosen som blir gitt i denne lange tråden. Jeg liker spesielt at du fant ut ting selv og stolte på deg deg selv. Du har vel i praksis krysset mange dietter og treningsplaner for så å sitte igjen med din egen spesialtilpassede løsning. Good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiste aldri kesam alene som et mellommåltid. Brukte det heller som tilbehør til en rett med mye proteiner (kylling, karbonadekjøttdeig, egg etc). Jeg hadde ikke noe fastsatt mengde mat jeg spiste fra dag til dag. Passet på å ikke skeie ut og holde meg til å bli passe mett, IKKE bli overmett.

Når jeg spiste kjøtt krydret jeg det veldig ofte med grillkrydder, salt, pepper, hvitløk etc. Take your pick ! Krydder er bare flott.

Bacon rørte jeg aldri igjennom hele dietten, pga fettet. Dietten min var lav på både karbohydrater og fett. Sistnevnte er ikke akkuratt noe bacon mangler :)

Ok.. men hva med alt det saltet? Er jo ikke så bra det for kroppen når man er på diett...:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salt er bra på diett, spesielt på diett. Det er det saltet som ofte er med i ferdigmat og halvfabrikata som ikke er speisielt bra.

Ok, tusen takk:) Det var godt å høre:) Trodde bare at salt binder vann og at det var ugunstig, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tusen takk:) Det var godt å høre:) Trodde bare at salt binder vann og at det var ugunstig, jeg...

Det gjør det, det er litt av hensikten =)

Når man går ned i vekt mister man ofte en del vann også. Og med det en del elektrolytter, som er viktig for kroppens funksjoner. Salt hjelper på elektrolyttene. Det er f.eks en del salt i alle sånne sportsdrikker for å hindre dehydrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
hei! må si dette er utrolig bra jobba!

men jeg lurer på hva du gjorde på fritiden, når du ikke trente osv? var du mye i aktivitet?

og drakk du bare vann?

Drakk mer Light-Brus enn vann for å være helt ærlig. Utenom treningen så var jeg jo mye på jobb og med kjæresten min. Aktivitetsnivået vil jeg beskrive som ganske avslappet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Lest igjennom fremgangen din og det er helt vanvittig bra gjort! Det du har gjort har motivert meg til å ta et tak her selv på en ordentlig måte. Jeg var tidligere oppe i 125 men er nede 113 kg og stopper litt der. Så gjør det samme som deg, leser og studerer for å finne den beste måten for meg. (ikke lett når en har null, absolutt null peiling). Kjempejobb du har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

I løpet av den dag lå jeg vel på ca. 900-1250 kcal. Veldig lite med andre ord for en voksen mann.

900-1250 kcal per dag er ikke det farlig? Jeg har også tenkt og ligge på så lav kcal, men jeg er redd for sparebluss og etc. Gikk du på lavkarbo Andre Rio? Hvor mye karboinntak per dag lå du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900-1250 kcal per dag er ikke det farlig? Jeg har også tenkt og ligge på så lav kcal, men jeg er redd for sparebluss og etc. Gikk du på lavkarbo Andre Rio? Hvor mye karboinntak per dag lå du på?

Er ikke er kalori inntak jeg vil anbefale til noen som ikke har veldig mye å gå på, slik som jeg hadde. Man kan jo alltid prøve med litt mindre underskudd. Samme resultatene, bare over litt lenger tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg leste at du har fått litt overflødig hud på magen. Jeg lurer på har du fått overflødig hud noen andre steder kompis? Jeg har gått ned 37 kg og har 22 kg igjen :)

Fikk egentlig ganske lite overflødig hud i forholdtil hvor mye jeg gikk ned synes jeg. De stedene jeg fikk mest var rundt midjen og armene. Men det er nesten borte nå ettr 6 mnder som tynn. Bare pass på at du får i deg riktige vitaminer, mineraler og fuktighet i huden via kremer etc så går det nok fort for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...