Gå til innhold

Slik gikk jeg ned 55kg på 4 måneder


Andre Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Du ser bra ut, veldig utrolig bra ut! Jeg er vanvittig imponert over hva du har klart, og det er en utrolig inspirasjon å se at alt er mulig bare man har motivasjon og viljestyrke nok til å gjennomføre det. Fantastisk, rett og slett. :D

Jeg har akkurat (for 2 uker siden) startet med PSMF som et ledd i å miste vekta (er 110kg) og håper at jeg en dag kan se like bra ut som deg!

Hilsen fra en såkalt FFF-mann: Feit, ferdig og førti. Det er feil, jeg har minst førti år igjen å leve, jeg er ikke ferdig, og jeg skal ikke være feit lenger. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser bra ut, veldig utrolig bra ut! Jeg er vanvittig imponert over hva du har klart, og det er en utrolig inspirasjon å se at alt er mulig bare man har motivasjon og viljestyrke nok til å gjennomføre det. Fantastisk, rett og slett. :D

Jeg har akkurat (for 2 uker siden) startet med PSMF som et ledd i å miste vekta (er 110kg) og håper at jeg en dag kan se like bra ut som deg!

Hilsen fra en såkalt FFF-mann: Feit, ferdig og førti. Det er feil, jeg har minst førti år igjen å leve, jeg er ikke ferdig, og jeg skal ikke være feit lenger. Så det så!

Tusen takk! Elsker innstillingen, fortsett sånn så er det ingenting som stopper deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Så du hadde skrevet noe om at dette var forskjellig fra Dukan-dietten tidligere her. Kan du utdype hvorfor? Er på Dukan-dietten selv for tiden :) Noen tips til hvordan man kan gå over til karbohydrater og fett etterpå?

Har i ettertid sett at min diett og Dukan dietten ikke var så annerledes. Hovedforskjellen var vel at jeg var en del mer "hardcore" på inntak av carbs og fett. Jeg gikk aldri over 6% per 100 gram osv, mens dukan tillater en del inntak av ting jeg ikke gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...