Gå til innhold

Slik gikk jeg ned 55kg på 4 måneder


Andre Rio

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Utrolig imponerende og ikke minst inspirerende hva du har fått til! :)

Jeg har selv et hav av kilo som skal bort, og skal kjøre i gang med PSMF! Men er en del småting jeg lurer på mens du gikk på denne dietten:

* Hvor mye styrketrening trente du pr uke, og cardio/ eventuelt intervall trening?

* Hvor mye lå kcal-inntaket ditt på pr dag?

* Var det bare kjøtt og grønnsaker som sto i fokus, eller kunne du bruke litt magre meieriprodukter for bedre smak på måltidene?(Mager kesam feks.) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig imponerende og ikke minst inspirerende hva du har fått til! :)

Jeg har selv et hav av kilo som skal bort, og skal kjøre i gang med PSMF! Men er en del småting jeg lurer på mens du gikk på denne dietten:

* Hvor mye styrketrening trente du pr uke, og cardio/ eventuelt intervall trening?

* Hvor mye lå kcal-inntaket ditt på pr dag?

* Var det bare kjøtt og grønnsaker som sto i fokus, eller kunne du bruke litt magre meieriprodukter for bedre smak på måltidene?(Mager kesam feks.) ?

Hei :)

Tusen takk :)

I begynnelsen trente jeg veldig lite. Trente kanskje 1-2 ganger i uken. Rett og slett fordi jeg hadde for lite energi. Men etterhver ble kroppen vandt til det lave energi inntaket og jeg kunne øke treningen. Etter ca. 2-4 uker begynnte jeg å trappe opp til 3-4 dager og lenger avstander på sykkling.

I løpet av den dag lå jeg vel på ca. 900-1250 kcal. Veldig lite med andre ord for en voksen mann.

Jeg spiste for det meste bare kjøtt og grønnsaker. Men det hendte ofte at jeg slang på en skje eller to med kesam :) Som med alt annet, ikke overdriv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på om du hadde oppkarbingsdag hver 7 eller 14 dag? Da tenker jeg ikke på "spisedager", men rettere sagt 1 frimåltid der hovedfokus lå på inntak av karbohydrater? :)

Ingen oppcarbinger. Bare 100% fokus på 5 dager rene proteiner + 5 dager med grønnsaker i tillegg. Kjedelig, krevende og ensformig er vel noen av kjennetegnene. Men utrolig belønnende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppcarbinger. Bare 100% fokus på 5 dager rene proteiner + 5 dager med grønnsaker i tillegg. Kjedelig, krevende og ensformig er vel noen av kjennetegnene. Men utrolig belønnende.

Skjønner, ressultatene taler jo for seg selv, MOTIVASJON til 1000 :D Så da går jeg nok for null oppkarbing jeg også!

Mistet du mye muskelmasse iløpet av di 4 mnd på dietten? Jeg tenker iforhold til at du nå har begynt å bygge og endre fysikken på kroppen din...hvordan opplevde du dette etter en sånn ekstrem diett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner, ressultatene taler jo for seg selv, MOTIVASJON til 1000 :D Så da går jeg nok for null oppkarbing jeg også!

Mistet du mye muskelmasse iløpet av di 4 mnd på dietten? Jeg tenker iforhold til at du nå har begynt å bygge og endre fysikken på kroppen din...hvordan opplevde du dette etter en sånn ekstrem diett?

Mistet en del muskelmasse faktisk. Var ganske deprimerende å begynne med løfting igjen når jeg så hvor mye jeg hadde mistet. Men det skal sies at jeg hadde ikke et så organisert treningsprogram, slik som jeg har nå. Er ikke sikkert jeg ville mistet så mye hvis jeg hadde trent 100% riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, må bare henge meg på alle andre og bøye meg i støvet! Utrolig for en bra nedgang, og så godt kroppen din har taklet det :)Jeg har selv gått ned 55 kg, men siden jeg trente svært lite i nedgangsperioden så trengs det mye oppbygging. Og huden min har ikke vært like "snill" som din, men håper at det vil endre seg etterhvert med styrketrening.

Gratulerer med framgangen, og lykke til videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre-GUD! Hvor skal jeg begynne?? Det må da kreve en ENORM selvdisiplin for å klare å gjennomføre noe som dette! Du skal virkelig være stolt av deg selv. Jeg... jeg bare skjønner ikke hvor du fikk all denne motivasjonen fra, haha. :p Du burde jo ha skrevet en bok om dette her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget imponerede:) Satte nettopp og leste den reportasjen i FHM om vektreduksjonen redaktøren hadde hatt der, 12 kilo på 12 uker og mål om 6 pack. Syns det var imponerede helt til jeg linket meg hit. Tror jeg har funnet min vei nå.. Må ned minimum 30 kg. Har slanket meg 25 kilo tidliger med de kom på sakte men sikkert igjen så må begynne på nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget imponerede:) Satte nettopp og leste den reportasjen i FHM om vektreduksjonen redaktøren hadde hatt der, 12 kilo på 12 uker og mål om 6 pack. Syns det var imponerede helt til jeg linket meg hit. Tror jeg har funnet min vei nå.. Må ned minimum 30 kg. Har slanket meg 25 kilo tidliger med de kom på sakte men sikkert igjen så må begynne på nytt..

Da foreslår jeg at du lager en loggbok her inne, så jeg og alle andre som trenger inspirasjon kan bli inspirert. Og ikke minst gi vår støtte ros og kritikk når det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...