Gå til innhold

Slik gikk jeg ned 55kg på 4 måneder


Andre Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Meget bra...

Vet akkurat hva du har gått gjennom, har gjort det samme selv.

All den frustrasjonen, alle gangene man vil sprikke og tildels sprikker litt (men ikke gir opp pga en liten sprikk), alle gangene man TVINGER seg selv ut og på trening, og ikke minst alle gangene man knekker sammen og bare griner for at det er SÅ JÆÆÆÆVLA TUNGT...

Men inners inne har man en demonisk følelse som bare driver på og driver deg videre, lysta som er så utrolig sterk og viljen som ikke lar seg knekke....

Har gått ned 45 kilo, på det mest kontrollerte gikk jeg ned 560 gr i snitt i uka i et helt år...

Å alle som lurer så krever det vilje at stål, og lysta på og gå ned MÅ være mye større en lysta på saus til middagen, majones på brødskiva, en bit sjokolade i ny og ne og ikke minst den nydelige fast food`en....

Stå på...!

Du har startet og kommer ALDRI til og gi deg når du har kommet hit, selv holder jeg på på femte året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S....

Ser du er steroidfri, og det er jeg og...

IKKE GÅ I DEN FELLA...!

Har så mange kompiser som har gjort det og angrer i dag, jeg har selv vært fristet noen ganger og har sottet og lest en hel masse om det og hvilke type steroider som kunne passet meg, men heldigvis leste jeg så mye at jeg leste om bivirkningene også, så derfor klarte jeg og styre unna...

Rette type trening øker din egen naturlige testosteron produksjon nok til og øke MYE i styrke og for og bygge naturlig og bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra...

Vet akkurat hva du har gått gjennom, har gjort det samme selv.

All den frustrasjonen, alle gangene man vil sprikke og tildels sprikker litt (men ikke gir opp pga en liten sprikk), alle gangene man TVINGER seg selv ut og på trening, og ikke minst alle gangene man knekker sammen og bare griner for at det er SÅ JÆÆÆÆVLA TUNGT...

Men inners inne har man en demonisk følelse som bare driver på og driver deg videre, lysta som er så utrolig sterk og viljen som ikke lar seg knekke....

Har gått ned 45 kilo, på det mest kontrollerte gikk jeg ned 560 gr i snitt i uka i et helt år...

Å alle som lurer så krever det vilje at stål, og lysta på og gå ned MÅ være mye større en lysta på saus til middagen, majones på brødskiva, en bit sjokolade i ny og ne og ikke minst den nydelige fast food`en....

Stå på...!

Du har startet og kommer ALDRI til og gi deg når du har kommet hit, selv holder jeg på på femte året :)

kjenner meg KRAFTI igjen etter jeg har mistet 25 kilo på et halvt år uten noen annen motivasjon en min egen. STÅ PÅ!:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra...

Vet akkurat hva du har gått gjennom, har gjort det samme selv.

All den frustrasjonen, alle gangene man vil sprikke og tildels sprikker litt (men ikke gir opp pga en liten sprikk), alle gangene man TVINGER seg selv ut og på trening, og ikke minst alle gangene man knekker sammen og bare griner for at det er SÅ JÆÆÆÆVLA TUNGT...

Men inners inne har man en demonisk følelse som bare driver på og driver deg videre, lysta som er så utrolig sterk og viljen som ikke lar seg knekke....

Har gått ned 45 kilo, på det mest kontrollerte gikk jeg ned 560 gr i snitt i uka i et helt år...

Å alle som lurer så krever det vilje at stål, og lysta på og gå ned MÅ være mye større en lysta på saus til middagen, majones på brødskiva, en bit sjokolade i ny og ne og ikke minst den nydelige fast food`en....

Stå på...!

Du har startet og kommer ALDRI til og gi deg når du har kommet hit, selv holder jeg på på femte året :)

Kjempe enig i begge innleggene dine! Mind over matter som de sier :)

Jeg gjorde det rett og slett om til en livstil. Når folk sier at jeg spiser FOR sunt eller at jeg ikke kan leve livet mitt uten å spise slik som de gjør, bruker jeg det bare som motivasjon for megselv for å motbevise dem. Kan vel si at jeg i grunn bruker konkurranse instinktet mitt til stor grad her. Men 99% mentalt er det helt sikkert.

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...