Gå til innhold

Slik gikk jeg ned 55kg på 4 måneder


Andre Rio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe okey! åssen er godmorgen yougurt å spise som mellommåltid?

Ville heller spist en av de 0.0% yogurtene hvis du ikke er redd for aspartam og sukkralin. Men hvis du ikke har "hastverk" med å gå ned i vekt så skal det nok gå bra med God Morgen også. Bare pass på at du har system for hva du putter i deg, og hvor mye, slik at du ikke overskrider daglig kcal, carb og fett forbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei igjen! nå har jeg godt på dette programet i 4 dager.startet på tirsdag. jogget 2 ganger denne uken. jeg gikk ned fra 98 til 95,4 til og med i går, men idag har jeg ikke gått ned noe mer? er dette vanelig? eller gjør jeg det feil?

dette består maten dagne min av: veldig mye vann.

Frokost 270 g kylling fille , mellommåltid 250 g karbonadedeig, kveldsmat 250 g svine indrefilet! er ikke dette ganske riktig? hadde du noen dager du ikke gikk ned? men bare ventet til dagen etter og da fortsatte det? eller ville du forandret på noe iforhold til det jeg spiser!? takk for hjelp!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
hei igjen! nå har jeg godt på dette programet i 4 dager.startet på tirsdag. jogget 2 ganger denne uken. jeg gikk ned fra 98 til 95,4 til og med i går, men idag har jeg ikke gått ned noe mer? er dette vanelig? eller gjør jeg det feil?

dette består maten dagne min av: veldig mye vann.

Frokost 270 g kylling fille , mellommåltid 250 g karbonadedeig, kveldsmat 250 g svine indrefilet! er ikke dette ganske riktig? hadde du noen dager du ikke gikk ned? men bare ventet til dagen etter og da fortsatte det? eller ville du forandret på noe iforhold til det jeg spiser!? takk for hjelp!:)

Kan prøve å svare litt: grunnen for at du muligens ikke vil gå ned hver dag har mye å si ang matinntak/vann/vært på do og tid på døgnet. I starten er det veldig vanlig å gå ned i vekt mye grunnet "mat/vann" blir "vekke":) Så bare fortsett du! Spis sunt og tren! Det kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen! nå har jeg godt på dette programet i 4 dager.startet på tirsdag. jogget 2 ganger denne uken. jeg gikk ned fra 98 til 95,4 til og med i går, men idag har jeg ikke gått ned noe mer? er dette vanelig? eller gjør jeg det feil?

dette består maten dagne min av: veldig mye vann.

Frokost 270 g kylling fille , mellommåltid 250 g karbonadedeig, kveldsmat 250 g svine indrefilet! er ikke dette ganske riktig? hadde du noen dager du ikke gikk ned? men bare ventet til dagen etter og da fortsatte det? eller ville du forandret på noe iforhold til det jeg spiser!? takk for hjelp!:)

Heidu :) Kjempeflott fremgang, fortsett sånn! Slik som det ble sagt av MartinM litt lenger opp, kan det skyldes av og på dager. Noen dager har man vært på do til andre tider, eller ikke vært på do i det hele tatt. Kanskje du har drukket mer eller kanskje du bare har stått stille.

Du må regne med at vekten kommer til å stoppe opp noen steder. Det viktige da er at du ikke bare gir opp, men fortsetter å dytte på. Fordi du kommer til å gå videre ned i vekt hvis du gjør det riktig. Derfor er motivasjon og vilje kjempeviktig. Jeg stoppet en del ganger på veien nedover. Men det at jeg fortsatte var det som gjorde at det gikk som det gikk.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel mye sukker i god morgen yogurt, og nesten null protein om jeg husker rett. Så anbefaler heller Skyr musli/eller kanskje helst mager kesam med litt fun light samt havregryn og frøblanding, gjerne med litt frukt og.

Dersom man spiser mager kesam som mellommåltid, hvor mye bør man spise? Er det viktig å veie opp? Og når du spiste kjøtt og fisk krydra du det? Er det lurt å spise bacon på en slik diett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man spiser mager kesam som mellommåltid, hvor mye bør man spise? Er det viktig å veie opp? Og når du spiste kjøtt og fisk krydra du det? Er det lurt å spise bacon på en slik diett? :)

Jeg spiste aldri kesam alene som et mellommåltid. Brukte det heller som tilbehør til en rett med mye proteiner (kylling, karbonadekjøttdeig, egg etc). Jeg hadde ikke noe fastsatt mengde mat jeg spiste fra dag til dag. Passet på å ikke skeie ut og holde meg til å bli passe mett, IKKE bli overmett.

Når jeg spiste kjøtt krydret jeg det veldig ofte med grillkrydder, salt, pepper, hvitløk etc. Take your pick ! Krydder er bare flott.

Bacon rørte jeg aldri igjennom hele dietten, pga fettet. Dietten min var lav på både karbohydrater og fett. Sistnevnte er ikke akkuratt noe bacon mangler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...