Gå til innhold

The dress.


Gjest QueenWinther

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Kjolebildet har gått verden rundt etter at noen postet det på tumblr - og noen ser kjolen i svart + blå, mens andre mener at den er gull og hvit. Selv så jeg svart og blå første gang, men nå har den blitt gull og hvit-farget..

Hvilken farge er kjolen for deg?

[ATTACH]159155[/ATTACH]

http://www.businessinsider.com/origin-of-white-gold-or-black-blue-dress-2015-2

post-26763-14440998465154_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan forstå at folk kan se begge farger når man ser bare på kjolen, men når resten av rommet er såpass lyst så konkluderer min hjerne med at det heller er for mye lys enn for lite. Derfor klarer ikke jeg å se at det ville falt så mye skygge på kjolen at hvitt blir gråblått, og lander på at kjolen er blå og sorte blonder.

Også fant jeg dette bildet, og da ble jeg i alle fall sikker :)

UzRjbnhn.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gull og Hvit for meg, men sitter ved siden av eit vindu.

Den ER blå og svart tho.

Jeg sitter også rett ved et vindu (typ 2x2 meter) som lyser rett på skjermen (samt at jeg har belysning over pulten), men for meg er den kjolen blå og svart/brun.

Man kan vel konkludere med at det finnes folk som ser verden slik den er, og så finnes det folk som tror denne kjolen er hvit og gull :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...