Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med at du ikke har skjegg. Tror det er litt som deg og jenter med kort hår..

Skrevet

Har skjegg, men dessverre ikke den beste skjeggveksten, så ikke det tykkeste i verden. Drømmer om løpekongen Rob Krar sitt skjegg:

robkrar.jpg

EDIT: Forresten, topp 5-skjegg hos løpere, ifølge Runners World: http://running.competitor.com/2011/01/features/the-top-5-bearded-runners-of-all-time_21006

Anton Krupicka har også anlegg for å ta en skikkelig Forrest Gump:

Screen-shot-2010-08-31-at-12.42.26-PM.png

Men Forrest Gump tok det kanskje litt langt (Tom Hanks passer heller ikke med langt skjegg):

051412_0230_ForrestGump1.png

Skrevet
Jeg synes egentlig de fleste menn ser bedre ut med skjegg :love:

Særlig blonde og rødhårede menn er flotte med litt - eller mye - hår i ansiktet.

Jeg som tydeligvis er begge deler - hva er fasiten der?

Annonse

Skrevet

For de som digger skjegg kan jeg anbefale å søke opp Envybeards på instagram ;)

Skrevet
For de som digger skjegg kan jeg anbefale å søke opp Envybeards på instagram ;)

Apropos, argan-olje er knall å bruke i skjegget (og håret (Envybeards-oljen inneholder også dette)). Jeg bruker det på meg selv og bikkja. Fruen er også glad i den.

Skrevet

Skulle ønske jeg også hadde anlegg til skjegg. Og var mann.

Tenk å kunne ha forskjellige frisyrer på ansiktet?! Og være varm i trynet om vinteren!

Velstelt skjegg er jeg veldig for.

Uteligger-skjegg er ofte ikke like hot.

Annonse

Skrevet
Føler meg som en skikkelig gubbe etter at jeg begynte å få litt lengde på skjegget. Skjegget mitt er så stritt at jeg må kjemme det ganske ofte. Så nå går jeg her med kammen i baklomma

Hehe, kjenner til den du. Kamben ble en fast del av tilbehøret sist jeg grodde ut skjegget

Skrevet
Her er forresten nyttige tips (som jeg ihvertfall ikke har tenkt på) til skjeggemenn:

Skal se gjennom denne en dag!

Jeg spiser en boks om dagen med makrell i tomat, og ser for meg at det kan bli litt grisete med langt skjegg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...