Trulsermeg Skrevet 25. februar 2015 Skrevet 25. februar 2015 Awesome tråd, er i sparemodus selv, er ikke velsignet med det beste potensialet selv, tar tid. Mitt er desverre noe patchy enda men kommer seg sakte! Før/mellom/etter: SlayerDad, vesen, ielill og 13 andre 16 Siter
Johnny Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Har fortsatt bare mopedskjegg så det lover ikke godt for å komme inn på denne tråden.. Siter
Sexylubben83 Skrevet 26. februar 2015 Skrevet 26. februar 2015 Bra som rakkern det da Trulsermeg Trulsermeg 1 Siter
Kurdi Skrevet 27. februar 2015 Skrevet 27. februar 2015 "Kurdi skrev: Får joine gjengen her Spart i ca. en måned og har ikke tenkt å gi meg ennå... [ATTACH]155975[/ATTACH] Liten update: Vært sammen med baben min i tre måneder nå (riktig nok trimmet bare en gang), og forhåpentligvis vil vi tilbringe mange lykkelige måneder sammen fremover [ATTACH]159168[/ATTACH] Aurelius, Gompen, FitFish og 4 andre 7 Siter
Dovendyret Skrevet 28. februar 2015 Skrevet 28. februar 2015 "Kurdi skrev: Liten update: Vært sammen med baben min i tre måneder nå (riktig nok trimmet bare en gang), og forhåpentligvis vil vi tilbringe mange lykkelige måneder sammen fremover [ATTACH]159168[/ATTACH] Herregud jeg dåner. Dette må være desidert en av de beste trådene på fb Trulsermeg 1 Siter
Eirikur Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Har spart til skjegg i seks uker nå. Begynner virkelig å komme seg. Har kun fjernet litt av det helt nederste nakkeskjegget hittil. Kan noen anbefale en god barberer i Osloområdet? Tenker det etter hvert vil være smart å søke profesjonell veiledning (sammen med den første stussen), i stedet for blind 'trial and error'. De har nok et langt bedre øye for hva jeg bør gå for basert på potensialet mitt enn hva jeg har. Siter
GAS Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 "GAS skrev: Under construction... [ATTACH=full]158299[/ATTACH] Ok, tid for litt updating... Går fremover... Tronaldo, FitFish og Bicepsbro 3 Siter
Bicepsbro Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Skrevet 8. mars 2015 Ble litt ivrig med trimmeren, og tok kinnene. Lar det gro ut igjen gitt. 4 dager siden. Siter
Tronaldo Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Bicepsbro: Etter at skjegget har grodd ut igjen så dra til Aleksander på H2 Barber & Sons. Han fikser deg opp Siter
Bicepsbro Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Skrevet 8. mars 2015 Kanskje jeg skal investere i å la en skikkelig barberer fikse skjegget når det tid kommer. Eneste problemet jeg har med det er å prioritere penger til skjegget annet enn de produktene jeg trenger. Hva koster en skjeggklipp liksom? 1000-lapp? Da blir det iallefall ikke helt verdt det, og prøver selv igjen. Men takk for tips. Siter
Gompen Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 "Bicepsbro skrev: Kanskje jeg skal investere i å la en skikkelig barberer fikse skjegget når det tid kommer. Eneste problemet jeg har med det er å prioritere penger til skjegget annet enn de produktene jeg trenger. Hva koster en skjeggklipp liksom? 1000-lapp? Da blir det iallefall ikke helt verdt det, og prøver selv igjen. Men takk for tips. på cowboys ang angels på solsiden kostet det ca 1000 for skjegg stuss + klipping av håret så regner med runft 600 for bare skjegg Siter
Ojive Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Am I doing this right? [ATTACH]159930[/ATTACH] FitFish, Broseidon, Kiira og 4 andre 7 Siter
Bicepsbro Skrevet 14. mars 2015 Forfatter Skrevet 14. mars 2015 Perfekt neckline. Tett og fin vekst. Og en knallfin farge på det. Ojive 1 Siter
Eirikur Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Thorbjørn Harr fra Vikings har et fantastisk skjegg. Definitivt en motivasjon. Glad jeg er i godt selskap med blondt hår og rødlig skjegg. LadyRainicorn, FitFish, Broseidon og 2 andre 5 Siter
Nurse Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Får inntrykk av at jeg er den eneste i hele Norge som ikke liker skjegg. =/ Syns folk ser så gamle ut med det. Siter
Eirikur Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 "Nurse skrev: Syns folk ser så gamle ut med det. Sant nok. Stianhfossen, okveine, Sørensen og 3 andre 6 Siter
kamilligram Skrevet 14. mars 2015 Skrevet 14. mars 2015 Den tråden her gjør meg glad. Jeg tilgir til og med teite hipsterseler. Hot er hot ... Metodist eller ei ... Det er til og med nesten så jeg tilgir sigginga ... Og seriemord ... Amba, Aurelius, FitFish og 3 andre 6 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.