Gå til innhold

Veltrente jenter og mensen

Anbefalte innlegg

Alle p-piller fungerer forskjellig fra person til person. Man må bare teste det ut og se hvordan det fungerer for deg. Og du må minst gi det 3 måneder.

Jeg hadde konstant vonde bryster i 4 måneder etter at jeg startet på Yasmin. Men siden har det ikke vært noe problem. Så det handler om å la kroppen tilpasse seg.

Ja, skal gi det noen mnd :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 381
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Jeg har inntrykk av at det er veldig mange unge jenter her som synes det er "deilig å slippe mensen". Dette er utrolig skremmende, og uten å gå inn på en kjempelang innføring i min livshistorie vil je

Skudd i mørket (og vet ikke hvorfor i all verden jeg klikket meg inn), men har dere kontroll på søvn, mengde trening, og skikkelig variert kosthold (ikke kesam, tufisk, kesam, tunfisk)? Og naturligvis

Så rart.. Ut fra hva jeg finner på nettet på type legesider osv skal loette ha relativt få bivirkinger, og være en fin "førstegangspille", fordi den har både østrogen og gestagen - derfor er det også mindre sjanse for kreft..

Er det cerazette som er uten hormoner?

Beklager sent svar. Cerazette er uten østrogen. I følge fastlegen min var det østrogenet i Loette som gav bivirkningene. Som Groenhaug sier er det lurt å gi det litt tid før du eventuelt bytter, men for meg ble bivirkningene bare verre. De siste månedene jeg brukte Loette var jævlige. Humøret svingte noe vannvittig, og jeg hadde svettetokter om nettene. Håper det fungerer bedre for deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...