Gå til innhold

Professor vil fjerne speil i treningssentrene


fitflyer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Speil i seg selv har den gode funksjonen at små rom kan virke større og lysere. Dette egner seg til alle steder der der er mange mennesker ganske tett oppå hverandre :) Hurra for speil, høyt under taket og hvitmalte vegger! :love:

Når det er sagt synes jeg det er like dumt å gi speil skylden for kroppshysteri som å gi badevekta skylda for å ha gått opp i vekt.

Og nei, men må ikke ha speil for å trene. Men å fjerne speilene? Please, feil løsning på problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil i seg selv har den gode funksjonen at små rom kan virke større og lysere. Dette egner seg til alle steder der der er mange mennesker ganske tett oppå hverandre :) Hurra for speil, høyt under taket og hvitmalte vegger! :love:

Når det er sagt synes jeg det er like dumt å gi speil skylden for kroppshysteri som å gi badevekta skylda for å ha gått opp i vekt.

Og nei, men må ikke ha speil for å trene. Men å fjerne speilene? Please, feil løsning på problemet.

Men hjelper det på problemet, trolig ja! Om det ikke løser problemet (noe ingen heller mener) så er det meget gode muligheter for at problemet blir mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet? Dummeste forslaget på lenge. Deilig å se på gainsa fra 4 ulike vinkler i speilet når man er på trening. Fitnessblåggerne er veldig opptatt av å trene av alle de "riktige grunnene" og ikke ha fokus på kropp. Likevel skal de poste formbilder på 4 ulike sosiale media annenhver dag. Give me break.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begrunn hvorfor :)

Hvis man ser bort fra hvordan speil får rom til å se større ut, og å assistere til dårligere teknikk, så er eneste bruksområdet til speil å få folk ekstra observante på egen og/eller andres kropp.

Jeg er uenig i den delen med å tro at å fjerne speil fra treningssentere (eller andre offentlige oppholdsrom forsåvidt) vil gjøre problemet med kropp mindre.

Flott, men da har vel du rett da.

Det er lov å være uenige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig i den delen med å tro at å fjerne speil fra treningssentere (eller andre offentlige oppholdsrom forsåvidt) vil gjøre problemet med kropp mindre.

Det er lov å være uenige...

Men hvorfor er du uenig? Du har ikke begrunnet din uenighet med noe som helst. Nysgjerrig på hvorfor du mener det ikke vil hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig i den delen med å tro at å fjerne speil fra treningssentere (eller andre offentlige oppholdsrom forsåvidt) vil gjøre problemet med kropp mindre.

Det er lov å være uenige...

At det ikke er den ene tingen som vil endre alt er vel alle enige om.

Argumentasjonen din går på at det trolig er andre ting som vil være mer effektivt, men gjør det at dette er et tiltak som da er bortkasta?

Omtrent ingen taper på det, men man kan bidra til å skape vinnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste blir: Professor vil innføre psykisk testing av mennesker som trener på treningsstudio for å avsløre usundt syn på egen kropp slik at disse ikke får lov til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...
På 20.11.2014 den 14.09, Indiska skrev:

For å være ærlig? Jeg er for. Jeg hater å gå på treningssenteret og få netthinna mi voldtatt av gutter som drar av seg singleten for å flexe hver eneste muskel. Det irriterer meg helt forjævlig, og det er umulig å unngå, i og med at det er speil over-fuckings-alt. Jeg kan stå midt i et bøysett når mr. Anavar vrenger av seg tøyet og får TRT-broesa til å kjenne på pumpen hans en meter unna meg. Jeg står på 100kg på ryggen og kan følgelig ikke se andre veier enn rett frem og inn i speilet hvor refleksjonen av den svært påtrengende kroppen tvinger seg inn i hjernen min. Fuck speiler.

Hvordan ser "Mr anavar" ut og hvordan ser "TRT-brosa" ut? 

Hvis du hadde den fjerneste kunnskap om dette emnet så hadde du visst at det er klin umulig å spotte en TRT-bruker med det blotte øye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...