Gå til innhold

Cheatmeal!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kan og anbefale risengrynsgrøt med spekemat (classic norsk trønderfor), som leder meg til å tro at risengrynsgrøt med plænty bacon må være awesome.

Ellers for god bulkedessert ; kok opp 6dl fløte med 150g sukker, ha oppi juicen fra en sitron, fordel i skåler og sett i kjøleskapet noen timer. Tre tusen kcal totalt, ca 5-6 porsjoner, så 500-600kcal per. Og smaker sjukt digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vel forsåvidt en ok cheatday på lørdagen. 4 stekte egg, en baconpakke, 4 brødskiver til frokost (1250kcal), til middag ble det en halvkilo med pannekaker med blåbær (ish 1000kcal) en bueno og en skål med potetgull.

Men ser her at hvis jeg skal sammenligne med dere så har jeg endel å gå på:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel forsåvidt en ok cheatday på lørdagen. 4 stekte egg, en baconpakke, 4 brødskiver til frokost (1250kcal), til middag ble det en halvkilo med pannekaker med blåbær (ish 1000kcal) en bueno og en skål med potetgull.

Men ser her at hvis jeg skal sammenligne med dere så har jeg endel å gå på:D

Protip ; toast brødskivene i smør, brød kan trekke til seg sjuke mengder kcal derifra, særlig hamburgerbrød.

Og pannekaker UTEN stekt flesk?

Negro best be trippin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Protip ; toast brødskivene i smør, brød kan trekke til seg sjuke mengder kcal derifra, særlig hamburgerbrød.

Og pannekaker UTEN stekt flesk?

Negro best be trippin.

Eller dersom en steker baconet først - vend brødskivene i eggeplumme først og stek/friter de i glovarm panne i stekefettet som er igjen etter baconet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...