Gå til innhold

Drøye synder i matveien


Markuspftw

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min drøyeste lørdag jeg kan huske:

Før trening på morgenen: pannekaker med nutella ca 1300 kalorier

Rett etter trening(gikk rett til bakeriet ved treningssenteret:ROFLMAO: : 3 donuts+skolebolle ca 1500kcal

Mellommåltid: Toast ost, skinke, smør : ca 1000 kalorier (spiser shittloads med brødskiver)

Drikke : Sjokomelk 500kcal

Middag og kvelds: En hel hjemmelaget pizza: 1600 kalorier

Snax: Smågodt med sjokolade: 1500kalorier

Snax; Oreokake ca 400g: 2000 kalorier

Drikke: doubble Milshake sjokolade 800kalorier

+ diverse småspising ca 1000 kcal

Ble vell totalt ca 10000-11000 kcal den dagen der om jeg ikke husker feil :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste nettopp en hel boks med Oreo-iskrem. I regret nothing! :D

Feiret du at det gikk bra hos tannlegen, eller? :p

Spiste Suicide Solution på Inside en gang. Svær burger som man får gratis viss man fullfører innen en time. Brukte 45 min. Under en time senere slukte jeg en halvliter Ben and jerry's...måtte ha noe søtt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret du at det gikk bra hos tannlegen, eller? :p

Spiste Suicide Solution på Inside en gang. Svær burger som man får gratis viss man fullfører innen en time. Brukte 45 min. Under en time senere slukte jeg en halvliter Ben and jerry's...måtte ha noe søtt også.

Ja, gikk smertefritt! :D

Og, NAM! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not good :( Fikk lyst på nugatti med havregryn nå og det har jeg ikke spist på et år eller noe haha :p

Fulgte en ganske strict diett for ett år siden i samarbeid med en trener. Bare kjøtt og grønnsaker. Så satt jeg ved siden av en kamerat og leste til eksamen. Den jævelen pakket fram varme scones og nugatti! Var på nippet til å angripe han med pennen og knabbe til meg godsakene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jakter stort sett på alt av karbs innen rekkevidde, samma faen hva. Når jeg bor hjemme for tiden er det stort sett mamma sitt chips-lager.

Noe som skjedde mye når jeg bodde hjemmeifra er at jeg har spist et helt grovbrød uten pålegg, masse masse rundtstykker med smør på (helst) eller masse lomper.....

Is er også en hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte en ganske strict diett for ett år siden i samarbeid med en trener. Bare kjøtt og grønnsaker. Så satt jeg ved siden av en kamerat og leste til eksamen. Den jævelen pakket fram varme scones og nugatti! Var på nippet til å angripe han med pennen og knabbe til meg godsakene!

Evil bastard!

Hender jeg spiser et eller annet slag av sjokoladepålegg i helga på mine nystekte scones. Om du er på diett nå, så får du være forsiktig med å åpne snapchat på lørdag :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiret du at det gikk bra hos tannlegen, eller? :p

Spiste Suicide Solution på Inside en gang. Svær burger som man får gratis viss man fullfører innen en time. Brukte 45 min. Under en time senere slukte jeg en halvliter Ben and jerry's...måtte ha noe søtt også.

Haha sick! Har faktisk lenge tenkt å prøve meg på inside jeg også, må gjøres snart. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke gå løst på så store mengder mat på en gang med mindre jeg har spist for lite en hel dag eller kanskje tilmed dagen før, kroppen min er en jævel til å si fra :)

Men har fyrt i meg en hel Big One pizza med kald smørbernaise (på flaske fra Sverige) med en iskald sukkerholdig brus til og en halv boks is til dessert, gjerne etterfulgt av noen biter sjokolade, men da er jeg gjerne litt småkvalm etterpå :p

Pleier derimot å få fullstendig craving etter kjøtt stekt i smør med hvitløk, og har biffsnadder med bakt potet og hvitløkssaus som en stoooor favoritt :) Kan også overspise grovt hvis jeg baker boller, som heldigvis ikke skjer så ofte :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...