Gå til innhold

Jensen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    29
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jensen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 08. juli 1991
  1. Sitter og tvangsforer seg selv med tunfisk... Its good for you!

  2. Noen har gjort det, men kunne folk vedlegge pris på "posene"?=) Skal bli flinkere med mat og hadde vært interessant og se!
  3. Skal kikke på programmet;) hva reps angår så har jeg nettopp begynt og ble anbefalt flere reps de første ukene for så og minske etter en 5 ukers tid. Skal jo så klart prøve og få i meg mer proteiner samt grønt, bare klarer ikke og rett på en restriktiv diet med en gang så tar det en ting av gangen:)
  4. Hei! Jeg har satt opp en plan nå på 5 dager, der 3 er styrke og 2 er judoøkter.. Kjører splitt x 3 med basis øvelser for hele kroppen.. Er litt usikker på om det holder?! altså jeg vet jeg har tid til og trene mer, men vil ikke la styrken spise in på judotiden min også.. Målet mitt er vanskelig og definere klart syntes jeg.. men spørsmålet mitt blir vel heller hva slags resultater man kan forvente med en slik treningsmengde og et "relativt" fornuftig normalt kosthold? Treningsplan er som følger: Dag 1 – Bryst og triceps Hantelpress 3 x 10-12 Pec dec 3 x 10-12 Skråbenk i smi
  5. Noe som ikke var overaskende i det hele tatt egentlig, det samme går for taekwon-do jenta som kun hadde semi-kontakt mot thaibokseren som hadde ring erfaring... Håper det blir litt mer spennende for ikke å snakke om jevnere etter hvert!
  6. Eller.. forresten når jeg tenker meg om. Er vedkommende interessant så gjør det ikke noe og bli forstyrret litt heller:p
  7. Så lenge det ikke forstyrrer treninga så er det gull det :thumbsup:
  8. Må jeg si meg heeelt enig i! Var alt for lite av faktisk kamp, og slow mo effektene funket ikke akkurat optimalt nei... Men morsomt og se non the less!
  9. 20! 21 den 8 juli! Godt vi er flere av den "yngre" garde her inne og:D
  10. Fantastisk og få litt mer fokus på kampsportnorge!! Utrolig råe flinke mennesker som får alt for lite oppmerksomhet:D Holder så klart en knapp på grapplerne selv;) Spesielt han ene bryteren, uhm Joachim ( eller et annet navn på J ). Han var jo i syyyyyk form!
  11. Foookus Jensen... Foooookus!

  12. Nå har jeg lest alt som leses kan på denne tråden, mye .uhm *kremt* fantastisk>.<. Skal også sies at jeg er skyldig i sikkert titalls av disse selv oppover :whistling:. Vanskelig for en som prøver og komme in i "treningsverden" og vite hva som er god fisk når så mange pt'er, magasiner og andre folk som lissom skal ha peiling sprer så mye forskjellige!! Har selv kun en facepalm hendelse selv. Vi hadde en på judo trening som stadig vekk drakk brus på trening.. altså.. I stedet for vann...... Jeg har kjent noen diabetikere som trener judo som trenger og få i seg litt sukker i blant.. Men
  13. Judo to the max!

  14. Juujutsu ble til som et resultat av meji perioden i Japan der samuraiene og deres kriger kunst ikke lenger ble "nødvendige". I stedet da ble de teknikkene brukt på slagmarken samlet og systematisert i flere skoler.. Disse skolene fikk samlebetgnelsen Juujutsu (dette er en teori, anyhow). Hvertfall. På slutten av 1800 tallet tok Kano Jigoro og fjernet teknikker som var kun basert på styrke og rå kraft, samt slag og spark. Det han da satt igjen med var noe som fikk navnet Judo.. Og det var en judo utøver igjen ( Mitsuyo Maeda ) som reiste til Brazil for og dele Judo med verden (som mange an
  15. Ny på Fitnessbloggen, kjenner meg motivert til og begynne skikkelig!

×
×
  • Opprett ny...