Gå til innhold

Fitness har blitt for drøyt for venninna mi


inaah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil aller helst skrive at det er jo en selvfølge, hun er en 17 år gammel jente og de er som kjent ikke nødvendigvis spesielt smarte. Desverre finnes det massevis av smarte jenter på den alderen, så hun må bare få gjøre sin greie, du har full rett til å finne deg noen andre å trene eller henge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre finnes det de som ikke klarer å ta til seg noen ting - er verdensmestere og eier ikke ydmykhet. Disse menneskene må man nok bare drite i og la de leve i sin egen lille boble til de skjønner hva de holder på med. Skjønner det er tungt for jeg har slike folk i livet mitt jeg også. Det verste du kan gjøre er å bruke tid og energi på noen som ikke vil ha hjelp, det gir deg ikke noe annet enn negative tanker og er bare kjedsommelig tidsfordriv. Send meg gjerne en mld på innboksen hvis du ikke klarer å holde ut, hvis du føler det kan hjelpe deg med frustrasjonen på noen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: din rolle som bekymra venninde er å si i fra - si at du er bekymra, og kom kanskje med ett råd eller forslag. Vil hun ikke høre, så vil hun ikke høre. Slik er det, dessverre. Å mase enda mer da vil hun kun finne plagsomt. Ta EN alvorsprat med henne, vær imøtekommende og ydmyk.

Vil hun ikke høre så har du forsøkt. Da får du la henne holde på med dette til hun evt går lei, går på en smell eller ja - hva som enn skjer. Er du en god venninde så er du der for henne når hun går på en smell (noe hun veldig sannsynlig vil gjøre)

Forsåvidt synes jeg at trådstarter virker veldig gira på å henge ut denne venninden, og om det er tilfelle så forstår jeg jo litt at hun kanskje ikke tar rådene dine alvorlig - for hvem gjør vel det når de føler seg angrepet? Ofte kommer en langt med litt ydmykhet, vise litt respekt og forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: din rolle som bekymra venninde er å si i fra - si at du er bekymra, og kom kanskje med ett råd eller forslag. Vil hun ikke høre, så vil hun ikke høre. Slik er det, dessverre. Å mase enda mer da vil hun kun finne plagsomt. Ta EN alvorsprat med henne, vær imøtekommende og ydmyk.

Vil hun ikke høre så har du forsøkt. Da får du la henne holde på med dette til hun evt går lei, går på en smell eller ja - hva som enn skjer. Er du en god venninde så er du der for henne når hun går på en smell (noe hun veldig sannsynlig vil gjøre)

Forsåvidt synes jeg at trådstarter virker veldig gira på å henge ut denne venninden, og om det er tilfelle så forstår jeg jo litt at hun kanskje ikke tar rådene dine alvorlig - for hvem gjør vel det når de føler seg angrepet? Ofte kommer en langt med litt ydmykhet, vise litt respekt og forståelse.

Hvis det å beskrive situasjonen (uten å tilsløre) er uthenging, så er det vel det da. Ja, veldig irritert, og ja, har tatt det opp så mange ganger at det å være konstruktiv og høflig ikke noe som funker. Hun så på det som angrep da jeg bare viste litt bekymring, men nå har hun blitt verdensmester og frekk i tillegg - derfor ble jeg litt aggressiv under beskrivelsen. Situasjonen er fremdeles den samme. Ser ut til at folk (både de som slenger sarkastisk og de som kommer med noe vittig) vil jeg skal la henne holde på, så da gjør jeg det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det å beskrive situasjonen (uten å tilsløre) er uthenging, så er det vel det da. Ja, veldig irritert, og ja, har tatt det opp så mange ganger at det å være konstruktiv og høflig ikke noe som funker. Hun så på det som angrep da jeg bare viste litt bekymring, men nå har hun blitt verdensmester og frekk i tillegg - derfor ble jeg litt aggressiv under beskrivelsen. Situasjonen er fremdeles den samme. Ser ut til at folk (både de som slenger sarkastisk og de som kommer med noe vittig) vil jeg skal la henne holde på, så da gjør jeg det :))

Jeg er ikke sarkastisk eller frekk på noen måte. Men om du leser ditt eget innlegg så må du forstår at det for oss, som ikke kjenner deg eller venninnen din, virker veldig krast og spydig det du skriver... ikke veldig venninne-ish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir massivt provosert av å lese trådstarters poster. Hvem i helvete er du for noen da som har rett til å henge ut venner på åpent forum????!!! Hadde det vært meg som ble det hadde vi aldri vært venner igjen etterpå! Neppe på hils engang!! Du er, unnskyld språket, fan steike i svarteste helvete ikke bedre besserwisser enn henne da, det er MIN mening.

Angre på at jeg begynte lese tråden her... Nesten så jeg må ha blodtrykksmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir massivt provosert av å lese trådstarters poster. Hvem i helvete er du for noen da som har rett til å henge ut venner på åpent forum????!!! Hadde det vært meg som ble det hadde vi aldri vært venner igjen etterpå! Neppe på hils engang!! Du er, unnskyld språket, fan steike i svarteste helvete ikke bedre besserwisser enn henne da, det er MIN mening.

Angre på at jeg begynte lese tråden her... Nesten så jeg må ha blodtrykksmedisin

Trekk pusten dypt og slapp av:ROFLMAO: Vil helst du skal få slippe blodtrykkmedisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor trener du med henne når hun er sånn? Hvis du ikke trives med å være med henne eller lar deg plages av noe, hvorfor ikke bare holde seg unna?

Fordi hun er veldig grei ellers, og jeg har medfølelse når hun spør så fint fordi ingen andre gidder å trene med henne når hun skryter så fælt. For å gjenta meg selv så har jeg/vi forsøkt å ta det opp men blir bare møtt med "forstår ikke" og "la meg gjøre som jeg vil", vil ikke at hun skal bli ensom da. Ifølge nesten alle her så burde jeg la henne gjøre whatever shes doing og være der for den dagen hun går på en smell. Det er egentlig trådens konklusjon, men andre har tydeligvis mer input å komme med! :) Kör på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins vel nok av eldre mennesker som er litt for høye på seg selv og sine meninger:p

Mon tro om ikke dette er en konsekvens av at man selv har vært yngre, blitt eldre og dermed erfart hva som kan være gode løsninger og fornuftige holdninger til ting og tang. Kanskje du vil forstå det når du blir eldre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om ikke dette er en konsekvens av at man selv har vært yngre, blitt eldre og dermed erfart hva som kan være gode løsninger og fornuftige holdninger til ting og tang. Kanskje du vil forstå det når du blir eldre. ;)

Oooog der er et godt eksempel.. (Mon tro om med vilje?)

Du kan ikke benekte at det fins godt voksne mennesker med livserfaring som fortsatt er alt for bastant i sine meninger og veldig lite åpne for at de kan ta feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...