CardioTilBulk Skrevet 28. februar 2015 Skrevet 28. februar 2015 500g kyllingfilet, 250g ris, brokkoli. Cottage cheese med sweet chillisaus som tilbehør. Siter
SlayerDad Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 andebryst, grønnkål med fennikel og ingefær. Snadder. FitFish og langaard 2 Siter
Fredrick Wikestad Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Salsabiff med peppercoleslaw! Ikke fortært enda, but under construction. Siter
Inger-Lise Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 "Gamlebyen skrev: andebryst, grønnkål med fennikel og ingefær. Snadder. Hvordan tilbereder du egentlig fennikel ? Ser at flere bruker det i matlaging og har flere ganger vurdert å kjøpe med fra butikken, men har liksom ikke noe ide/inspirasjon om hvordan jeg kan bruke den. Noen tips? Siter
Inger-Lise Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Middag: varme pitabrød med pulled turkey (herregud så godt!!!!), hjemmelaget tzatziki med bittelitt raspet limeskskall, finhakket rødløk og hvitløk, spinatblader og litt ruccola! Namm eneste som mangler er ost, men hadde ikke Siter
langaard Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Elgsteik med fløtesaus og brokkolimos SlayerDad og Inger-Lise 2 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Hjemlaget chilli som er så sterk at den haiker seg på vei fra drøvelen til … eh… den andre enden. Alt som er av utøy i fordøyelseskanalen blir terminert. Siter
Millasob Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Skrevet 1. mars 2015 bakt søtpotet med kanel og litt olje og kylling med chilli krydder FitFish 1 Siter
tinii Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 Ytrefilet av svin, 500g søtpotet og stekte grønnsaker. + at tenåringen til husverten kom med rester fra bursdagskaka si, kunne ikke si neitakk til det Siter
Inger-Lise Skrevet 1. mars 2015 Skrevet 1. mars 2015 "langaard skrev: Elgsteik med fløtesaus og brokkolimos <3 viltkjøtt!! langaard 1 Siter
SlayerDad Skrevet 2. mars 2015 Skrevet 2. mars 2015 "Inger-Lise skrev: Hvordan tilbereder du egentlig fennikel ? Ser at flere bruker det i matlaging og har flere ganger vurdert å kjøpe med fra butikken, men har liksom ikke noe ide/inspirasjon om hvordan jeg kan bruke den. Noen tips? Det er mange muligheter. en av favorittene er en rødløk- og fennikelsalat. Her hjelper det veldig på med en mandolin eller kjøkkenmaskin med kutteblad: 1 stk fennikel 2 mellomstore rødløk, evt en stor salt, pepper God olje (oliven eller raps) Litt eddik Fennikkel og rødløk skjæres i tynne, tynne skiver, blandes med litt olje og eddik, salt og pepper, litt mynte, og voila Lørdag stekte jeg grønnkål og hvitløk i andefettet, hadde i tynne skiver av fennikel og vårløk rett før servering, sammen med litt soyasaus og ingefær. Ble veldig godt. Inger-Lise, FitFish og Aurelius 3 Siter
Swålruz Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 I går spiste jeg Brokkoli sine fantastiske pizzaer Var så godt at jeg glemte å ta bilde av dem. Maxwell, Avokado, Aurelius og 2 andre 5 Siter
SlayerDad Skrevet 3. mars 2015 Skrevet 3. mars 2015 I går ble det jammen med chorizo- og medisterboller, dvs blandet grov medister med rå chorizo, som ble stekt i ovnen. Servert med soppstuing. Som var ganske god den også Sephania og FitFish 2 Siter
Millasob Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Skrevet 4. mars 2015 Proteinpannekare SlayerDad og FitFish 2 Siter
miaheart Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Husmannskost! [ATTACH]159453[/ATTACH] SlayerDad og FitFish 2 Siter
Gjest QueenWinther Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Grøt med sukrin gold, kanel og smørøye.<3 (hei ukreativ) Siter
Aurelius Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 Jeg tok meg en kopp kaffe, og slo dermed sammen både frokost lunch og middag på en og samme gang. Quadzilla 1 Siter
langaard Skrevet 4. mars 2015 Skrevet 4. mars 2015 "Aurelius skrev: Jeg tok meg en kopp kaffe, og slo dermed sammen både frokost lunch og middag på en og samme gang. Aurelius 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.