Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow

[ATTACH=full]100772[/ATTACH][ATTACH=full]100773[/ATTACH][ATTACH=full]100774[/ATTACH]

Sinnsykt imponerende! Jeg elsker denne tråden! Får rævvaen min ut døra.

Men et spørsmål; hun har tatt silikon? Puppene hennes ser mye større ut, til tross for at hun er mye slankere.

Wow

Sinnsykt imponerende! Jeg elsker denne tråden! Får rævvaen min ut døra.

Men et spørsmål; hun har tatt silikon? Puppene hennes ser mye større ut, til tross for at hun er mye slankere.

Ser sånn ut. Fettet forsvinner gjerne når man slanker seg, ikke fyller seg i puppene :p

Annonse

Ser sånn ut. Fettet forsvinner gjerne når man slanker seg, ikke fyller seg i puppene :p

Aw, shame. Kunne godt tenkt meg å se en såpass slank og trent jente med naturlige pupper. Rett og slett bare naturlig. Jeg er ikke spesielt kjent med fitnessverden, men det virker som om de fleste har silikon? (vht at de har så lite fett på kroppen, men fortsatt veldig "utstyrt")

Her er det nok både mageplastikk og silikon som har utgjort mye av forskjellen...

Omtrent som å konstatere at i en Ferrari er det nok påkostet både hanskerom og nakkestøtter...

;)

Annonse

for meg må det være Cecilia Brækhus. Mer perfekt kropp, i mine øyer finner du ikke! I tillegg har ho også masse andre egenskaper; god kondisjon, balanse, smidighet som også er viktig. I tillegg har ho utrolig feminin kropp

post-15454-14440937987013_thumb.jpg

post-15454-14440937986246_thumb.jpg

post-15454-14440937986567_thumb.jpg

Aw, shame. Kunne godt tenkt meg å se en såpass slank og trent jente med naturlige pupper. Rett og slett bare naturlig. Jeg er ikke spesielt kjent med fitnessverden, men det virker som om de fleste har silikon? (vht at de har så lite fett på kroppen, men fortsatt veldig "utstyrt")

Holdt på å legge ut bilde av meg selv så kan du forstå litt bedre hvorfor alle tar silikon. Haha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...