Gå til innhold

Motivasjonsfilmer/bilder av jenter for jenter:) No boys allowed...:P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3233256291_1278fe63cf1.jpg

Tilbringer kvelden med å se på filmen om Tina Turner, og jeg må si at Angela Bassett har motivert meg til en ekstra treningsøkt i morgen!!! :eek::)

OG: Orginialen er slett ikke verst heller!!! :)

ko-tina.jpg

Annonse

Tror denne damen har operert seg reklameplass dah....men til gjengjeld litt over 40 år...[ATTACH=full]39710[/ATTACH]

LITT OVER FØRTI ÅR!?!?

HOLY MACARONY! :eek::eek:

...hadde du sagt hun var 25, hadde jeg tenk "ok".. :)

Baws dame da :)

Slenger inn noen veganere: bikini og models

Er det et poeng at de er veganere? :p Føler uansett at fleste parten av folk som blir veganere blir fit på "vanlig" kosthold før du omvender seg. Vet ikke om dette stemmer, men hadde vært fint hvis du hadde oppklart? :) Litt som hvis En "elite" fitnessmodell som Greg Plitt plutselig skulle blitt veganer. Så kommer noen og sier "Se hvor fit han er, og han er vegan". Blir jo ikke helt riktig. Som sagt så vet jeg jo ikke, hvis noen har kjørt strikt vegan fra de var 15-16 og ser ut som disse damene, så kudos til de :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...