Gå til innhold

Glad i egg?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest =xXx=

Utfordringen ligger vel i at det varsles om egg mangel. Dermed går folk bananas og hamstrer. Da BLIR det egg mangel. God strategi fra landbruksorganisasjonene som dermed får forbrukerne til bidra til at dette eskalerer på et tidlig tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke streik. Streik er når DU ikke gjør jobben din, ikke å hindre andre fra å gjøre deres jobb. Er verken for eller mot bøndene i denne saken, men blir ikke glad for å høre at de "aksjonerer" med å kjøre seint på E39 her i Stavanger. Er det noe jeg hater er det å sitte i kø:) Ikke stått i kø enda, men om jeg blir et offer av deres aksjon må jeg finne på noe lurt tilbake:devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt enig.

Streik er noe man kan forstå. Det er irriterende og det går ut over andre at vi ikke kan benytte oss av tilbudet.

Men når de aktivt går inn for å forhindre andre i å få gjort sitt arbeid, da mener jeg det er å skyte seg selv i foten når det kommer til å få godvilje/støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo genialt av bøndene. Folk kjøper enormt med egg. De enorme mengdene med egg går ut på dato fordi folk ikke skjønner hvor lite egg de spiser. Folk skjønner ikke at egg varer evig lenge over holdbarhetsdato. Egg kastes og nye egg kjøpes. = PROFITZ

Ellers liker jeg bønder, så kan godt ha litt eggkrise om det løser saken. Vi tjener shitloads med penger her til lands, og jeg er ihvertfall villig til å betale litt ekstra for at vi skal ha et norsk landbruk. That is frem til jeg får meg høner selv, da skal det PRODUSERES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er det morsomste med slike streiker, straks folk får klarhet i at det skjer, så klikker de jo helt mongo!:D

Det funker som faen. Jeg leste avisoverskrift i dag: Frykter egghamstring

Jasså, jeg må tydeligvis hamstre egg?! Nå har jeg 50 egg stående. Jeg har aldri hatt 50 egg før :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...