Gå til innhold

Hvilke konkurranser/løp skal du delta på i 2012 ?


Citius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Blir hovedsaklig sykkel i år, både landevei og terreng. Har allerede begynt sesongen såvidt. Høydepunktene er Vestfold rundt, SpinnCup, Femundsrittet og Birken. Skal også løpe halvmarathon for første gang! En utfordring jeg fikk, og ikke klarte å motstå... Gruer meg allerede...:eek: Blir noen løp underveis for å sjekke formen, bl.a. Kristinaløpet, Iform-løpet og KK-mila. Om noen har tips å komme med i henhold til halvmarathon, KJØR PÅ :thumbsup: Alt tas i mot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Begynte med 6 løp, nå har det blitt 9. 3 er unnagjort, neste er på søndag. Har og sneket seg inn en halvmaraton der og.

18.3 – Wien Energi 6.8km Nordic Walking

25.4 – Frauen Fun Run 5km Løping

28.4 – Stadion Centre Lauf 5km løping

5.5 – Landstraßer Bezirkslauf am Donaukanal 4.75km løping

3.6 – Frauenlauf 5km løping

16.6 – Vienna City Triathlon Sprint 0,75 km - 22 km – 5 km

16.9 – Wachau halvmaraton 21.1kn løping

22.9 – Reebok Women’s Run 5km løping

29.9 – Vienna Night Run 5km løping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

Jeg er på leting etter ett passende halvmaraton i Østlandsområdet, helst i grus/skogsunderlag :)

Edit: Helst i juni/juli :)

Kan anbefale Nordmarka skogsmaraton. Går i Hønefossområdet 29. juni. Det burde passe relativt bra med den tidsperioden du oppga.

R i n g S p o r t . n o - Nordmarka Halvmaraton 2013

Knallfint løp på grusvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt og plotte inn i kalenderen og syns det er synd at perioden april - september er så kort :) Men det jeg vet jeg skal være med på er:

Sentrumsløpet

Holmenkollstafetten

Jentebølgen (4,6 km - dette var mitt første løp noensinne da jeg begynte å trene i 2011 og klarte kun å løpe 1 km)

Marka24

Skåla Opp

Oslo Maraton (håper på halvmaraton)

Oslo's bratteste

Så blir det nok litt andre små ting. Er utrolig mye og velge mellom og veldig motiverende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...