Gå til innhold

Hvilke konkurranser/løp skal du delta på i 2012 ?


Citius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fryktelig lyst til å prøve meg på halvmaraton i år. Har bare løpt mila tidligere, men er så usikker på om jeg kommer til å klare det etter en lang eksamensperiode.

Jeg tipper du fixer det... ellers kan du jo bare gå ;) Itillegg er det så mye liv i gatene, som pusher deg videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bankers her også :) noe mål tidsmessig?

Ble "lurt" til å løpe i 2010, som en lettere overvektig astmatiker, som ikke hadde bedrevet løping på 35 år. Etter ett par måneder med trening kom jeg i mål på 2.22:blush:

Så målet er rundt to timer, ihvertfall bedre enn sist, hører med at jeg ikke har fått løpt stort siden sist, men med dette været får jeg maange flere månder å trene på enn forrige gang..

Utrolig festlig løp og bra arrangert forøvrig, det som gjør at jeg vil pine meg gjennom.. Løp med ett smil om munnen sist gang og hjalp gamle tanter opp av sølepyttene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

JA! Er med på det jeg også!!

Har tenkt å løpe halvmaraton på MSM og kanskje halvmaraton på Oslo maraton...

Jeg hadde lett hevet meg med på et halvmaraton for ett år siden. Har strengt ikke trent kondisjon det siste året, så tror mila blir det lengste jeg tør :p Men får se.. Kanskje jeg prøver meg på noen turer når det blir litt finere ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lett hevet meg med på et halvmaraton for ett år siden. Har strengt ikke trent kondisjon det siste året, så tror mila blir det lengste jeg tør :p Men får se.. Kanskje jeg prøver meg på noen turer når det blir litt finere ute!

Jeg er heller ikke i superform, men det er noe sånt som 11 uker til MSM, så fram til da blir det fokusert trening :) ...har ei skikkelig rævva halvmaraton-tid fra et tidligere år på MSM som jeg skal knuse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir imponert av hva folk skal delta på. Selv skal jeg være med på Birken, Ringeriksmaraton(4manslag), hank williams, og mulig grete waitz under oslomaraton. Noen som har erfaringer med dette løpet? Synes det virker som et fint løp i og med at det er til " heder" for Grete Waitz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke i superform, men det er noe sånt som 11 uker til MSM, så fram til da blir det fokusert trening :) ...har ei skikkelig rævva halvmaraton-tid fra et tidligere år på MSM som jeg skal knuse :D

Hva du satser på halvmaraton da? Har tidligere løpt 21K på to timer ganske nøyaktig, så jeg blir i hvert fall ikke til å klare noe bedre enn dette, men kanskje jeg klarer å få kravlet meg opp på samme nivå jeg var på i hvert fall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva du satser på halvmaraton da? Har tidligere løpt 21K på to timer ganske nøyaktig, så jeg blir i hvert fall ikke til å klare noe bedre enn dette, men kanskje jeg klarer å få kravlet meg opp på samme nivå jeg var på i hvert fall :p

Målet er ganske nøyaktig 1.59.59...eller under to timer rettere sagt :p Sånn objektivt sett er jeg nok ikke den store idrettsstjerna, men det handler om å konkurrere litt med meg selv...trenger mål for å holde fokus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...