Gå til innhold

Hvilke konkurranser/løp skal du delta på i 2012 ?


Citius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan se ut som jeg i tillegg til å løpe NY Marathon (som nevnt tidligere) også får tak i billetter til Vasaloppet!

Formen er stigende, men på langt nær kapabel til å gå på ski i mye over 2 timer, så dette kan bli opptreningen fra helvete, og ett ganske så kult mål for vinteresesongen. ønsk meg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som jeg i tillegg til å løpe NY Marathon (som nevnt tidligere) også får tak i billetter til Vasaloppet!

Formen er stigende, men på langt nær kapabel til å gå på ski i mye over 2 timer, så dette kan bli opptreningen fra helvete, og ett ganske så kult mål for vinteresesongen. ønsk meg lykke til.

Det hørtes bra ut! Løpt maraton før forresten? Kommer til å bli en sinnsyk opplevelse. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke løpt maraton før, det lengste er treningsturer på 2 mil. Men for å være ærlig er jeg lite bekymret for 42 kilometer løping. Jeg har god tid på meg, og som Øyvind Hammer sa en gang "Du greier å gå 42 kilometer. Hver dag du trener gjør at du kommer deg igjennom kjappere." Maraton er altså ikke noe problem (sier jeg kjepphøyt nå).

Når det gjelder Vasaloppet er jeg usikker på om jeg greier å fullføre. planen er enten å fullføre eller å bli hentet av snøscooter fordi jeg utmattet. Blir nok en fin opplevelse uansett ;) Takk for lykken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke løpt maraton før, det lengste er treningsturer på 2 mil. Men for å være ærlig er jeg lite bekymret for 42 kilometer løping. Jeg har god tid på meg, og som Øyvind Hammer sa en gang "Du greier å gå 42 kilometer. Hver dag du trener gjør at du kommer deg igjennom kjappere." Maraton er altså ikke noe problem (sier jeg kjepphøyt nå).

Når det gjelder Vasaloppet er jeg usikker på om jeg greier å fullføre. planen er enten å fullføre eller å bli hentet av snøscooter fordi jeg utmattet. Blir nok en fin opplevelse uansett ;) Takk for lykken

Ja var ikke sånn jeg mente det, var bare nysgjerrig. Og god tid har du, for det er jo 10måneder til.

Så løping får du vente litt med, ut og stake du nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har meldt meg på 6 løp for 2012. Mulig det blir fler om det skulle dukke opp.

  • 18.3 – Wien Energi 6.8km Nordic Walking
  • 28.4 – Stadion Centre Lauf 5km løping
  • 3.6 – Frauenlauf 5km Nordic Walking
  • 16.6 – Vienna City Triathlon Sprint 0,75 km - 22 km – 5 km
  • 22.9 – Reebok Women’s Run 5km Nordic Walking
  • 29.9 – Vienna Night Run 5km løping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...