Gå til innhold

Nugatti smaker ikke godt lenger. Mangel på palmeolje?


selters

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste årene lagt merke til at Nugatti ikke smaker noe godt lenger. Er det på grunn av at produsenten bruker mindre palmeolje nå? Jeg tror ikke at det er på grunn av at mine smaksløker har blitt bedøvet av andre søtsaker, for brownies, Troika, Jaffa cakes og andre ting jeg liker veldig godt, smaker fortsatt like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mener å huske i farta at Nidar har uttalt at de skal skifte fra palmeolje til en annen olje i Smashen (som de har fått endel pepper for), så snart de finner ut noe som smaker like godt.

Tror jammen skal prøve en skål yummy palmeolje med et lett dryss av sukker til fredagskosen i kveld (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske i farta at Nidar har uttalt at de skal skifte fra palmeolje til en annen olje i Smashen (som de har fått endel pepper for), så snart de finner ut noe som smaker like godt.

Tror jammen skal prøve en skål yummy palmeolje med et lett dryss av sukker til fredagskosen i kveld (y)

Husk å fortelle oss hvordan det smakte :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...