Gå til innhold

Nugatti smaker ikke godt lenger. Mangel på palmeolje?


selters

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Kjøpte meg smågodt idag, og gleden for å komme hjem, slappe av med en film og smågodt var stor etter en laang 4dagers uke. 

 

Skuffelsen var stor! Jeg har tidligere elsket Smash, men for noen måneder siden syns jeg smaken ble tam eller ikke-eksisterende. Først tenkte jeg at jeg kanskje var syk, og prøvde den igjen uken etter. Men neida, samme tamme smaken. Og den samme tamme smaken fikk jeg nå når jeg skulle spise smågodtet, som jo er fra Nidar. (butikken jeg kjøper i har endret smågodtet). Jeg elsket Smash, men nå spiser jeg det ikke lenger :( Enten har smaksganene mine endret mening for meg eller så liker jeg ikke sjokolade lenger.... 

Jeg vet at palmeolje er fy fy pga.miljøet. Jeg har ikke lest meg skikkelig opp om emnet, men uten palmeolje blir det ikke mer godteri på meg. Kanskje vinn/vinn :D More chicken and proteins for me! Men kjøtt er også ekstremt miljøfiendlig, derfor blir det enn gullrot på meg neste helg :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...