Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som Eirich sier så avenger det av målene dine og hvordan ditt resterende kosthold ser ut. Som SamGold også sier så er det flere av Børge Fagerli sine klienter som faktisk har mørk sjokolade (70% eller mer) i matplanen sin. Jeg er en av de og har akkurat spist mine 20g!

Annonse

Annonse

Spiser ikke Stig 10000 kalorier med is og gummybears i helgene?

Ja, men hans diett er lagt opp slik at han kan gjøre det. For "vanlige" fok er det kanskje ikke like bra med is-gilder hele helga, hehe. Skulle f.eks ønske jeg kunne det, lucky bastard Stig Ingebrigtsen

Hva er greia med at når noen spør om en moderat mengde av noe er greit, så er folks respons "JA JØSS, JEG STAPPER I MEG EN WHOLEFUCK så det går nok sikkert greit". Sorry ass, ingen har godt av 200g sjokolade, og du er ikke tøff fordi du er skikkelig #antifitness og tørr å røre godteriskåla. 50g mørk sjokolade gir både helsegevinst og psykisk gevinst - og det kan jeg anbefale hvem som helst å spise, også daglig dersom kaloriinntaket vedlikeholdes. Men der går grensa. Ei enorm sjokoladeplate på to minutter er ikke SUCH WIN, det er whydoyoevenbrag.

Mad out.

Hva er greia med at når noen spør om en moderat mengde av noe er greit, så er folks respons "JA JØSS, JEG STAPPER I MEG EN WHOLEFUCK så det går nok sikkert greit". Sorry ass, ingen har godt av 200g sjokolade, og du er ikke tøff fordi du er skikkelig #antifitness og tørr å røre godteriskåla. 50g mørk sjokolade gir både helsegevinst og psykisk gevinst - og det kan jeg anbefale hvem som helst å spise, også daglig dersom kaloriinntaket vedlikeholdes. Men der går grensa. Ei enorm sjokoladeplate på to minutter er ikke SUCH WIN, det er whydoyoevenbrag.

Mad out.

Styrkeløftere har godt av 200g sjokolade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...