Gå til innhold

Netflix, HBO, Viaplay


Langsiktig

Anbefalte innlegg

Ettersom det har blitt litt strengere overvåkning på nedlasting osv nå! Så er en fattig student ute etter alternativer!

Netflix 79kr serier +filmer: Hvor bra er dette? Vet det er mange serier jeg vanligvis følger med på, som ikke er der... Noe kritikk/innspill?

Hbo? Noen som har prøvd?

Viaplay 79kr eller 199kr.. Disse tilbyr sport,filmer og serier. Noe kritikk/innspill?

Evt: Vet ikke hvordan Fitnessbloggen er ang streaming, men spør alikevel!

Noen som har gode streaming sider når det gjelder serier/filmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netflix + Media Hint gir deg tilgang til Netflix USA. Så om du har en browser med Media Hint og en uten så har du tilgang til Norsk og Amerikans Netflix. Da er plutselig utvalget VOLDSOMT mye større.

HBo Nordic har et begrenset utvalg. Men True Blood og Game Of Thrones episoder tilgjengelig med en gang de er ute gjør at den er verdt det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HBO NOrdic er i hvertfall bortkastet. Fikk 12 dagers prøveperiode og der er ingenting bortsett i fra True Blood og Games of Thrones som er intresant. Netflix har en del, men på den norske er det ikke så altfor stort utvalg. En del ok+ filmer, og noen kule serier. Har så langt sett HIMYM, Blue Mountain State og Prison Break. Så vidt begyndt på Dexter. Kansje jeg må teste ut Media Hint, så jeg kan se mer av det de har i USA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Null problem å laste ned (I teorien...) De bryr seg stort sett om de som laster opp. Men hvis du vil være helt sikker så kan du bruke VPN, koster ca 60kr i måneden. Jeg har lasted ned over 1 terabyte og aldri blitt tatt (Hypotetisk).

http://www.hardware.no/artikler/na-braker-det-los-i-dag-starter-den-norske-piratjakten/154628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...