Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Og det er ikke tunge vekter heller. Er jo helt tydelig for meg at det er samme type vekter du finner i omtrent alle saltimer, dem er svære, ser tunge ut og er laget at papp. Den som ser ut som den veier 15 kg veier sannsynligvis bare 5 etc.

Ah! Det ville forklare mye. Ser jo ut som om det er 100 kg+ total. Fikk det ikke helt til å stemme.

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva folk ler av når den gjelder denne. Må jo være lov å ikke ha teknikken inne, og det må jo også være lov og ikke være sterk. Hva er greia? Er det noe jeg misser?

Sant, er jo akkuratt slik strongmen gjør det..de slengern på mage og belte og bytter grep og så opp på skuldrene/øvrebryst.

Men er det 1kgs skiver de har på de damerne lr?..så jo utrolig luftig og lett ut

[ATTACH=full]14598[/ATTACH] .

-.-

"stæshk"?? :eek: Jeg klarte ikke å lese lenger, for bare skriftspråket tydet på at en landsby ventet på at idioten deres skulle bli ferdig med å prøve å finne ut av hvordan et tastatur fungerte...

Mulig at man hører det ja. Vet ikke hvordan det høres når 100 kg+ slippes i gulvet, for det har jeg aldri prøvd. :p

Det rister i gulvet...jeg har en fyr som trener markløft med 100kg++ ofte når jeg står i nærheten og trener knebøy o.l. Når han slipper vektene de siste cm så rister faktisk hele driten rundt :p

Annonse

Det rister i gulvet...jeg har en fyr som trener markløft med 100kg++ ofte når jeg står i nærheten og trener knebøy o.l. Når han slipper vektene de siste cm så rister faktisk hele driten rundt :p

Det kan jeg jo forestille meg egentlig. Trenger jeg å si at jeg ikke trener på Kaliber, men på 3T...?:rofl:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...