Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varmet opp på ellipse maskinen i dag, og overhørte ei som ga 2 nye brukere av senteret "gode" råd; ikke ta i så hardt at du blir støl i morra, og hvis du blir det ; bruk lettere vekter neste gang....også henvendte hun seg til damen: hold deg til lett sirkel trening , ikke bra med for mye styrke, da blir du jo som en mann..

Varmet opp på ellipse maskinen i dag, og overhørte ei som ga 2 nye brukere av senteret "gode" råd; ikke ta i så hardt at du blir støl i morra, og hvis du blir det ; bruk lettere vekter neste gang....også henvendte hun seg til damen: hold deg til lett sirkel trening , ikke bra med for mye styrke, da blir du jo som en mann..

Oh no :eek: Kan jo ikke risikere å se ut som en mann! :eek: hahaha! Ingenting er mer feminint enn en jente med muskler på kroppen spør du meg :p

Var dette en ansatt som sa dette?!

Annonse

Ei bekjent av meg spurte meg her om dagen hvilket senter jeg trener på. Svarte at jeg trener på Kaliber og fikk raskt til svar

"HAH! Nei, DET hadde ikke jeg orket! Jentene trener i bare sports-bh'en der! Hadde ikke satt foten min inn der engang.."

Det første jeg tenkte var "WTF?!", det andre jeg tenkte var "HVORDAN kan du si det, du som aldri kommer til å sette foten din der?!"

Og så gadd jeg ikke tenke mer før jeg svarte litt oppgitt

"Eh... nei?"

"Gjør dem ikke?! Jo!"

"Nee'ei....."

Hva i alle dager skulle hun frem til med det der egentlig?! :confused:

Herbalife er forøvrig guden hennes, og i følge henne må jeg sporenstraks bytte ut Prozyme og Iso-Gold'en min med Herbalife pulveret, hvis jeg noen sinne vil ha treningsresultater... Hun og Herbalife-venninnen har nemlig fått helt sinnsyke resultater på rumpe og lår, og knebøyen ga INGEN resultater før di startet med Herbalife.... Alright!

Herbalife smaker jo høgg! :confused: Var for noen uker siden på ett Herbalifetreff hos ei venninne, og hun dama som skulle prakke på oss ting hadde ca null peiling på hvorfor deres produkter var bedre enn f.eks. pf sine produkter. Kunne ikke svare på næringsinnhold og virka rett og slett på jordet.. Greit nok å mene at noe er bedre enn andre ting, men da må du ha gjort litt research og faktisk kunne svare for deg når det sitter 4 jenter der og faktisk ved mere enn deg som selger gjør.. Hvordan folk kan la seg hjernevaskes av noe så useriøst( i mine øyne), er helt utrolig.

Oh no :eek: Kan jo ikke risikere å se ut som en mann! :eek: hahaha! Ingenting er mer feminint enn en jente med muskler på kroppen spør du meg :p

Helt enig, hadde lyst til å be henne holde munn , men måten de pratet på, sa meg at de kjente hverandre fra før.

Annonse

Ei bekjent av meg spurte meg her om dagen hvilket senter jeg trener på. Svarte at jeg trener på Kaliber og fikk raskt til svar

"HAH! Nei, DET hadde ikke jeg orket! Jentene trener i bare sports-bh'en der! Hadde ikke satt foten min inn der engang.."

Det første jeg tenkte var "WTF?!", det andre jeg tenkte var "HVORDAN kan du si det, du som aldri kommer til å sette foten din der?!"

"Eh... nei?"

"Gjør dem ikke?! Jo!"

"Nee'ei....."

Herbalife er forøvrig guden hennes, og i følge henne må jeg sporenstraks bytte ut Prozyme og Iso-Gold'en min med Herbalife pulveret, hvis jeg noen sinne vil ha treningsresultater... Hun og Herbalife-venninnen har nemlig fått helt sinnsyke resultater på rumpe og lår, og knebøyen ga INGEN resultater før di startet med Herbalife.... Alright!

Hvorfor var det så ille at jentene trenet i sportsbh egentlig? :p

Ble forsøkt vervet av Herbalife-sekten for noen år siden. Bl.a. kunne damen fortelle meg at melkeprotein-intoleransen min, nei den var null stress. Det gjaldt bare å bruke riktig type melkeprotein-shake (altså herbalife), fordi da ville kroppen venne seg til det og slutte å reagere.. Yes da. Merkelig hvordan jeg spiste melkeprodukter i 19 år og fortsatt ble dårlig? :huh: (Var ikke i shake-form da).. Er også veldig gøy hvordan du kun trenger 1 ss proteintilskudd hvis du tar den riktige typen (dems shaker).

Dyre drittprodukter solgt av teite folk uten kunnskap!! :mad:

"Eh... nei?"

"Gjør dem ikke?! Jo!"

"Nee'ei....."

Hm, ikke lagt merke til jeg nei.. Vi får vrenge av t-skjorta og leve opp til vrangforestillingene da?:D

Er vel heller sliten joggebukse, svett overdel og pjuskete hår som er realiteten.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...