Gå til innhold

Hva er ditt nyttårsforsett?


Mette Haugen

Anbefalte innlegg

Mine nyttårsforsett:

1. Få A på masteren min

2. Selvdisiplin på ting med raffinert sukker. Dette betyr også at mannen MÅ forstå at vi ikke kan ha ting liggende "i tilfelle" - jeg tenker på det til det ikke er mer igjen...

3. Fra 2. så blir det forhåpentligvis automatisk en reduksjon i fettprosenten - ikke at jeg har behov for å gå ned, men bikinisesongen 2012 skal være min beste til nå.

Og det var vel det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Aldri hatt nyttårsforsetter :)

+1

Men jeg skal innrømme at jeg har ulike "mål" jeg prøver å oppnå utover året, men jeg vil ikke kalle det nyttårsforsetter. F.eks. hvis jeg hadde røyka og ville slutte, så ville jeg ikke ventet til 1 januar med å prøve å slutte - jeg ville gjort det så snart som mulig. Eller om jeg, 18. mars, hadde funnet ut at jeg vil få en bedre kondis, så ville jeg satt i gang treningen så snart jeg var forberedt - ikke ventet til 1. januar neste år...

Konklusjon; jeg setter meg ulike mål gjennom hele året, både kortvarige og langvarige. Disse målene settes uavhengig av nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Fortsette i det gode sporet mot det som har den nye definisjonen på målet mitt; Å ha et aktivt, sunt og lykkelig liv i en så allsidig, sterk og sunn kropp som mulig! Delmål: Kroppen skal se like sterk ut som den er :cool:

2) Benytte alle muligheter til å prøve nye treningsmetoder og aktiviteter/idretter. Fordi aktivitet er gøy!

3) Jobbe mye med kroppsvektøvelser and such, i tillegg til tradisjonell styrketrening

4) Bli enda mer strukturert på skolen, siden det gir meg mer fritid til trening og venner:)

5) Sixpack til sommeren?:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skal nå være flinkere til og spise mer, å rett og slett drikker mer alkohol! Kom just på at jeg ikke har "fest" drikke siden sommeren. Istedenfor har jeg vært på trenings rommet på lørdagskveldene. Skal holde seg fit, men ikke bli kjedelig.

Et stort mål for året gidder jeg som regel ikke, delmål er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...