Gå til innhold

Hva er ditt nyttårsforsett?


Mette Haugen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når det kommer til treningbiten hvertfall: Sterkere, raskere - Mitt ypperste!

-Få satt opp en funksjonell og gjennomførbar plan for styrketreningen. året som gikk har hatt litt for mye Wing it!

- Mestre frivending!

Også kommer jeg sikkert på noe mer luddigt etterhvert. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 kg i smalbenk, 130kg i knebøy og 160 kg i markløft. Totalt - 390 kg

Har nå 97,5 kgi benkpress, 110kg i knebøy og 140kg i markløft. Totalt - 347,5 kg

Øker greit i benk, så det skal gå iløpet av 2012. knebøyen er jeg ganske sikker på at skal gå, da jeg elsker øvelsen å øker som aldri før. Markløft blir litt værre, men lever i go`trua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 kg i smalbenk, 130kg i knebøy og 160 kg i markløft. Totalt - 390 kg

Har nå 97,5 kgi benkpress, 110kg i knebøy og 140kg i markløft. Totalt - 347,5 kg

Øker greit i benk, så det skal gå iløpet av 2012. knebøyen er jeg ganske sikker på at skal gå, da jeg elsker øvelsen å øker som aldri før. Markløft blir litt værre, men lever i go`trua.

Dette var da latterlig beskjedent .. trodde du var litt hardcore jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsette som jeg gjør nå, når det gjelder trening. Men, kle meg finere faktisk. :) høres teit ut , men når jeg kommer fra jobb er det rett i trenings tøyet, for så å dusje etter trening og da er det rett i joggebukse resten av kvelden. Dvs at de hjemme kun ser meg i trenings tøy, det skal jeg forandre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...