Gå til innhold

Hva er ditt nyttårsforsett?


Mette Haugen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du vet hva de sier om nyttårsforsetter.. "alt fortsetter som før"

hahaha, min yndlingsvits på vinteren.

Mine forsetter:

- Så mye aktivitet som mulig utenfor trening også, f.eks gå trapper i stedet for heis osv.

- 60kg i knebøy til sommeren og kroppsvekt 50-52kg

- Reise litt oftere til Bergen og Oslo for å besøke familien.

- Ikke gå ut 3-4 ganger i uken selv om my partner in crime flytter tilbake til byen. Haha.

- Lese jevnt og trutt gjennom hele semesteret :) "Bli flink på skolen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertelig klar over det... :( Helt vanvittig at jeg betaler for noe som egentlig er litt harry, lukter vondt, er skummelt for kropp og tenner. Belønning for å slutte: de sparte pengene blir til ferie. :thumbsup:

Kjenner meg veldig godt i det der! (Men allikvel så glemmer man det fort når helgen kommer) Men med sydentur som motivasjon så greier du det! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertelig klar over det... :( Helt vanvittig at jeg betaler for noe som egentlig er litt harry, lukter vondt, er skummelt for kropp og tenner. Belønning for å slutte: de sparte pengene blir til ferie. :thumbsup:

Når du omtaler det som "skummelt for kroppen" så fortrenger du hvor ille det faktisk er. Kutt ut dritten og bli ferdig med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smertelig klar over det... :( Helt vanvittig at jeg betaler for noe som egentlig er litt harry, lukter vondt, er skummelt for kropp og tenner. Belønning for å slutte: de sparte pengene blir til ferie. :thumbsup:

klarte til slutt å stumpe røyken selv også , det er nå 7 år siden :) Hvis motivasjonen er der , så får man det til. Jeg husker jeg hadde en 5 pack med tobakk liggende i kjøleskapet i flere måneder , den var beroligende. Jeg visste at hvis suget ble for stort, så hadde jeg den . Rørte den aldri ;) Lykke til, dette klarer du , det er jeg sikker på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Ta vare på meg selv - psykisk og fysisk

Det betyr jo i praksis:

1a)Spise korrekt

1b)Trene

1c)Gjøre det som kreves for å bli frisk

Det er egentlig det jeg har som mål for neste år :-)

Ikke for det, personlig så er det tre utrolig vanskelige mål, særlig fordi hvis jeg ikke får til 1c så kan jeg bare glemme a og b...... men jeg vil, jeg skal og i løpet av neste halvår forventer jeg store forandringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Klare 20 pull ups med herlig overlegen teknikk

-Klare 20 chins med herlig overlegen teknikk (blir vanskelig)

- 120 knebøy

- 175 markløft

-Lære å svømme CRAWL skikkelig. Kunne crawle 2000 meter uten problem

-Delta Oslo Triathlon normal distanse 1500m svømmin, 40 km sykling og 10 km løp (påmeldt!!! - fort dere om dere har lyst)

-Fortsette med den gode progresjonen jeg har i treningen.

-slutte med snus :meh: sånn veddemål med kompis- så nå blir året 2012 uten nikotinsnus!!

måtte bare redigere litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...